رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

زائرین مازندرانی برای دریافت بار خود اقدام کنند


زائرین مازندرانی برای دریافت بار خود اقدام کنند
ساری - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرودگاههای مازندران با اشاره به اینکه به دلیل افزایش بار حجاج مازندرانی حدود سی درصد بار این افراد در عربستان باقی مانده است، اظهار داشت: زائرین استان از فردا(چهارشنبه) با حضور در فرودگاه دشت ناز ساری نسبت به تحویل بار خود اقدام کنند.

سعید چلندری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این افراد قبل از مراجعه با شماره تلفنی که به آنان داده شده تماس و در صورت حصول نتیجه برای دریافت محموله خود به همراه گذرنامه و تک بلیت خود به فرودگاه مراجعه و نسبت به دریافت بار خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت حمل و جابجایی بار برخی حجاج استان نظیر شهرستانهای تنکابن و نوشهر به مدیران کاروانهای آنان محول شده است.

مدیرکل فرودگاههای مازندران با اشاره به اینکه کار انتقال حجاج مازندرانی به فرودگاه دشت ناز ساری تا ساعات پایانی امشب ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تمامی 5500 زائر مازندرانی به موطن خویش بازخواهند گشت.

به گفته چلندری، متاسفانه دو نفر از حجاج مازندرانی در سفر معنوی حج فوت کرده که جسد یکی از آنان به استان منتقل شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاخیرهای پروازی حجاج استان امسال کاهش داشته است اظهار داشت: به جز دو پرواز ابتدایی که بین دو و نیم و یک و نیم ساعت تاخیر داشته سایر 21 پرواز هواپیمایی صعودی و هما به مقصد فرودگاه ساری برای انتقال حجاج با 45 ، 30 و 15 دقیقه تعجیل صورت گرفته است.

مازندران دارای سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد