رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

"ویل ون بلیدر" مربی سرشناس اروپایی در رامسر


"ویل ون بلیدر" مربی سرشناس اروپایی در رامسر


سفر "ون بلیدر" از شمال تا جنوب ایران برای بررسی برنامه های قایقرانی
"ویل ون بلیدر" مربی سرشناس اروپایی سفر خود را برای ارزیابی و ارائه برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در قایقرانی بادبانی"سیلینگ" ایران از نقاط جنوبی کشور آغاز و به سواحل شمالی ختم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، "ویل ون بلیدر" یکی از مربیان سرشناس اروپایی و از بزرگترین مربیان قایقرانی کشور هلند است. این مربی 48 ساله ضمن سابقه تدریس در دانشگاه های هلند، سالها مربیگری تیم های پایه بلژیک و هلند را برعهده داشته است.

این مربی سرشناس اروپایی اوایل هفته پیش وارد تهران شد و در همان روزهای نخست از سد کرج، دریاچه آزادی و مجموعه فدراسیون قایقرانی کشورمان بازدید کرد. "ون بلیدر" در ادامه سفر 10 روزه خود به ایران عازم بندرعباس شده است و چند روزی را به سرکشی و بررسی امکانات موجود در سایت های فدراسیون قایقرانی در سواحل بندرعباس، قشم، بندر شهید رجایی و در نهایت در مناطق شمالی کشور چون بندرانزلی، نوشهر، رامسر و بابلسر می گذراند.

"ون بلیدر" در پایان این سفر نظر برنامه خود را برای آغاز طرح های استعدادیابی، برپایی اردوهای تیم ملی، خرید تجهیزات، تهیه امکانات لازم در رشته "سیلینگ"، برنامه حضور در مسابقات آسیایی گوانگ جو در سال 2010 و المپیک لندن را ارائه خواهد داد و فدراسیون قایقرانی نیز با بررسی این سرفصل ها تصمیم نهایی را برای استخدام این مربی هلندی اتخاذ خواهد کرد.

شاگردان این مربی مطرح اروپایی در سطوح مختلف رقابتهای المپیک و جهانی صاحب مدال شده اند و حتی دو فرزند پسر"ون بلیدر" هلندی در زمره قهرمانان جهان هستند. این مربی در سالهای 1984 و 1988 میلادی به عنوان ورزشکار تیم ملی هلند را در بازیهای المپیک همراهی کرده است.

هم اکنون "خالد پرویز" از مربیان برجسته رشته قایقرانی بادبانی از کشور پاکستان کار استعدادیابی را در سواحل بندرعباس آغاز کرده است. در صورت قطعی شدن حضور این مربی هلندی در کشورمان، "ویل ون بلندر" به عنوان سرمربی تیم های ملی و پایه به استخدام فدراسیون قایقرانی ایران در خواهد آمد و دیگر مربیان خارجی حاضر در ایران زیر نظر وی به همکاری خود ادامه می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد