رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ااختصاص حدود 4 میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه‌های نوشهر و رامس

برای توسعه فرودگاه‌های نوشهر و رامسر نیز حدود 4 میلیارد تومان اختصاص یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید چلندری دوشنبه‌شب در حاشیه نشست با مسئولان اتاق بازرگانی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک پرواز ساری ـ کیش و ساری ـ شیراز نیز راه‌اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش دولت نهم برای توسعه فرودگاه‌های استان مازندران افزود: در طول سه سال گذشته 15 پروژه بزرگ فرودگاهی در سطح فرودگاه‌های ساری، رامسر و نوشهر به بهره‌برداری رسید.
چلندری از صرف هزینه 20 میلیارد تومانی برای توسعه فرودگاه‌های مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: برای توسعه فرودگاه‌های نوشهر و رامسر نیز حدود 4 میلیارد تومان اختصاص یافته است.
مدیر کل فرودگاه‌های مازندران از روزانه شدن پروازها در فرودگاه دشت‌ناز ساری خبر داد و اضافه کرد: فرودگاه نوشهر قرار بود از روز گذشته روزانه شود که این کار با حدود 10 روز تاخیر انجام خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال مردم مازندران از پرواز ساری ـ بندرعباس تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک تعداد این پروازها در طول هفته افزایش خواهد یافت.
چلندری از فرودگاه دشت‌ناز ساری به ‌عنوان بزرگ‌ترین فرودگاه شمال کشور یاد کرد و گفت: فرودگاه دشت‌ناز ساری برای راه‌اندازی سفر هوایی بار نیز آمادگی کامل دارد.
مدیر کل فرودگاه‌های مازندران درباره بازگشت زائران مازندرانی از سفر معنوی حج اظهار داشت: تاکنون حدود 5 هزار زائر مازندرانی از طریق فرودگاه دشت‌ناز ساری به وطن بازگشته‌اند.
وی اضافه کرد: با آخرین پروازهایی که قرار است روز سه‌شنبه انجام شود باقی زائران نیز وارد مازندران می‌شوند.
چلندری درباره تاخیر پروازهای امسال انتقال زائران تصریح کرد: به جز دو پرواز اولیه برای انتقال زائران به جده بقیه پروازها با تعجیل صورت گرفت.
نظرات 1 + ارسال نظر
آشتی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 http://oftadamazpa.blogfa.com

آپم با :
کوچ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد