رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار جدید رامسر منصوب شد

  

 

فرماندار جدید رامسر منصوب شد 

 

 

رامسرنیوز- در حالی که  رایزنیها برای انتخاب فرماندار جدید رامسر در محافل رامسریها در این شهرستان و در تهران ادامه دارد، شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار جدید منصوب شده است. 

به گزارش خبرنگار ما به نقل از منابع موثق از ساری مرکز استان مازندران، مهندس عادل تقی پور  بعنوان فرماندار جدید رامسر منصوب و بزودی مراسم معارفه وی انجام خواهد شد. 

طی روزهای گذشته از منابع غیر رسمی خبر می رسید که تنی چند از اهالی رامسر با مراجعه به ابوالفتح نیکنام نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی، در پی انتصاب یک فرد رامسری بعنوان فرماندار شهرستان رامسر می باشند و در خصوص اسامی نامزدان، نام بوذرجمهر خلعتبری بیش از دیگران بگوش می رسید که ناگهان خبر انتصاب آقای تقی پور را اعلام کرده اند. 

این منبع اضافه کرد که مسئولان ذیربط با توجه به شرایط حساس فعلی(انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری) به این نتیجه دست یافتند که این مسئولیت را به فردی غیربومی  سپرده و در حال حاضر از انتصاب فرماندار بومی پرهیز کنند. 

گفتنی است: عادل تقی پور اهل شهرستان قائم شهر و از اعضای فعال ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد می باشد که هم اکنون در آموزش و پرورش استان مازندران مشغول بکار است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد