رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین نشست مشترک اعضای شورای شهر با شهردار جدید رامسر

 

نخستین نشست مشترک اعضای شورای شهر با شهردار جدید رامسر 

 

اعضای شورای اسلامی شهر رامسر در نخستین نشست رسمی خود با مهندس محسن مرادی شهردار جدید رامسر ضمن بررسی مشکلات شهری به تبادل نظر در راستای ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص پرداختند .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رامسر در این جلسه اسماعیل گوهر رستمی رئیس شورا ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به آقای مهندس مرادی شهردار محترم رامسر و قدردانی از زحمات و تلاش های سرکار خانم سپیده رحیم مشائی سرپرست محترم شهرداری ، شهردار را به عنوان یک عضو شورا دانسته که با همکاری و همدلی با سایر اعضای شورا و داشتن برنامه درست می توان به توسعه شهر رامسر امیدوار بود . وی با بیان اینکه پل صفارود آبروی رامسر است اضافه کرد : علیرغم اینکه عملیات اجرائی این پل از 5 سال پیش آغاز شده و هزینه های زیادی هم برای آن شده اما تا کنون به اتمام نرسیده که امیدواریم با توجه به تأمین بخشی از اعتبارات و همچنین اختصاص 4 میلیارد تومان برای تکمیل پل و آزاد سازی مسیر که در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران به تصویب رسید ، شاهد بهره برداری از پل صفارود حداکثر تا پایان سال 1388 باشیم . ریاست شورا در ادامه ، توجه به مصوبات شورا ، ادامه کار سالن چند منظوره ، رفع مشکلات موجود در احداث کانال ابریشم محله و رمک ، تهیه ی مکانی مناسب در شهرداری جهت تشکیل کارگروه کمیسیون ها و همچنین تعیین تکلیف وضعیت توسکاسرا و کیش پارس مارین به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم را خواستار شد.
مهندس علی امینی شاد نائب رئیس شورا نیز ضمن اظهار تشکر از حضور مهندس مرادی در جلسه ی شورا گفت : هر گونه توسعه نیازمند به نشاط و رفاه اجتماعی است که در این راستا محلی محوری باید در اولویت قرار گیرد . وی ساحل رامسر را نعمتی دانست که ضرورت ساماندهی آن را جهت استفاده ی شهروندان و گردشگران متذکر شد . امینی شاد با توصیف خیابان آیت اله کاشانی به خیابان مرگ خواهان توجه بیشتر در این خصوص شد . وی موضوع پل صفارود ، طراحی کانال های زهکشی آب های سطحی و اجرای آن ، روکش نداشتن کانال های موجود ، ورودی و خروجی شهر ، مکان نامناسب بازار روز سنتی ، عدم استفاده بهینه از رودخانه ها ، وضعیت خیابان شهید بهشتی را بخشی از مشکلات شهر برشمرد و خواهان رفع آن در سایه همدلی شهردار و مجموعه شورا شد . امینی شاد در پایان ضمن اشاره به اجرایی نمودن یکی از مصوبات مهم شورا در خصوص اخذ مشاور جهت نمای ساختمان های برّ خیابان اصلی شهر اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد که با همت شورا و شهردار محترم و در پایان دوره سوم شورا با بازگشایی خیابان 25 متری شهید خلعتبری به بلوار معلم بخش زیادی از مشکلات ترافیکی شهر در شرق رامسر مرتفع گردد .
سید کمال سیدی دیگر عضو شورا نیز ضمن عرض خیر مقدم به مهندس مرادی و همچنین تشکر از زحمات خانم مشائی اقدامات اولیه ی شهردار در خصوص ساماندهی تبلیغات شهری و احیای ماده 110 قانون شهرداری ها در خصوص زمین ها و باغ های متروکه را مثبت ارزیابی نموده و بیان داشت : انتظارات و توقعات شهروندان را در قالب تصمیمات و مصوبات شورا پیگیری خواهیم نمود و از سوی دیگر هر زمان که شهردار محترم نیاز به حضور و همفکری اعضای شورا داشته باشد آمادگی خود را اعلام می نمائیم . سیدی با تأکید بر سخنان ریاست و نائب رئیس شورا ، فعالیت های شهردار و اقدامات آتی جهت توسعه ی شهر را منشاء وحدت و همدلی مجموعه ی اعضای شورا برشمرد و اظهار امیدواری کرد که در راستای این توسعه به عموم مردم آسیبی وارد نشود . این عضو شورا اخذ تعهد و الـزام شهروندان به عقب نشینی را بدون توافق با آنان فاقد وجاهت قانونی دانسته و خواهان اصلاح آن و اتخاذ راهکاری مناسب تر در سایه ی تعامل و توافق با شهروندان شد . سیدی بالا بودن هزینه ماشین آلات شهرداری ، سنتی بودن وضعیت استعلام ها و عدم ایجاد مکانیزمی مناسب و عادلانه جهت خرید کالا و دریافت خدمات ، وضعیت نامناسب پارک موتوری و بلا استفاده بودن برخی اموال قابل استفاده در محل مذکور ، عدم انضباط مالی در امور عمرانی و اداری را از مشکلات موجود دانست و خواستار توجه لازم جهت اصلاح آن شد . وی در پایان ضمن تقاضای لحاظ کردن اعتبار لازم در بودجه سال 88 برای احداث پل عابر پیاده خیابان آیت اله کاشانی ( پل چپرسر ) و پل عابر پیاده ضلع شمالی پل بیمارستان ، برای شهردار محترم و مجموعه پرسنل زحمتکش شهرداری و اعضای شورا آرزوی توفیق جهت خدمت صادقانه به مردم کرد .
سپس آقای مهندس مرادی شهردار محترم رامسر با قدردانی از اعضای شورا در برگزاری جلسه و اظهار خشنودی جهت پذیرش سمت شهردار رامسر برای خدمت به مردم از زحمات خانم مشائی در طول دوران سرپرستی ایشان تشکر کرده و برایشان آرزوی موفقیت نمود. وی با بیان اینکه علیرغم وضعیت موجود تلاش خواهیم نمود با همکاری اعضای محترم شورا و مجموعه ی شهرداری در جهت کسب رضایت مردم گام برداریم و در این راستا حمایت شورا می تواند تأثیر بسزائی در ارائه خدمت به مردم داشته باشد.
مهندس مـرادی در ادامه گفت : سعی می کنیم گلایـه ها و انتقـادات را خصوصـی مطرح و با کار کردن و خدمات رسـانی اطمینان و شادی را به مردم تزریق کنیم . وی با اعلام اینکه در همین ابتدای کار بسیاری از مسائل و مشکلات بویژه در درون سیستم شهرداری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته افزود : در قبل و بعد از شروع به کار بخشی از معضلات شهر را ازنزدیک بازدید نمودم و ان شاءالله با کار کارشناسـی و در سایه همدلی و همکـاری بین بخشـی ، دغـدغه های اساسی شهروندان که بالطبع نگرانی های اعضای محترم شورا نیز می باشد را مرتفع خواهیم نمود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد