رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر در یک قدمی املش

 

 فرماندار رامسر در یک قدمی املش 

 

شمال نیوز: سایت محلی املش نیوز حکایت از تماس تلفنی عباسی نماینده شهرستان با حجت الا سلام کیانی امام جمعه املش در خصوص انتخاب فرماندار جدید دارد .

یک منبع آگاه گفت:در این تماس تلفنی عباسی پیشنهاد انتخاب علی باباخانی فرماندار فعلی رامسر را داده که مورد قبول و استقبال امام جمعه املش نیز واقع شده است.
وی افزود: عباسی در این تماس تلفنی منکر هماهنگی با استاندار در خصوص جابجایی فلاح شجاعی از املش شده است .
در حال حاضر گفته می شود حکم باباخانی برای فرمانداری آستانه اشرفیه صادر شده است ولی عباسی قصد دارد روز شنبه در خصوص صدور حکم باباخانی برای املش با صادق محصولی وزیر کشور رایزنی نماید.
گفتنی است بابا خانی متولد سال 1331 در روستای سجیران اشکور از توابع بخش رحیم آبا دو در سوابق اجرایی خود عضویت در سپاه پاسداران رامسر ،جهاد سازندگی رامسر ، بخشدار مرکزی رامسر، معاون فرماندار رامسر، معاون فرماندار رودسر و سرپرست فرمانداری رودسر به مدت ۶ ماه، معاون فرماندار لنگرود، رئیس حراست استانداری گیلان، رئیس دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، معاون فرماندار آستانه اشرفیه و ۶ ماه سرپرست فرمانداری و هم اکنون نیز فرماندار شهرستان توریستی رامسر می باشد.

لازم به ذکر است باباخانی سابقه فعالیت درحوزه شهرستان املش را داشته و از نزدیک با مشکلات و توانمندیهای املش و حتی جریانات سیاسی نیز آشنایی کامل دارد و پیش بینی می شود در صورت انتخاب وی تمامی جریانات سیاسی اعم از اصولگرایان و حتی اعتدالگرایان جناح مقابل نیز از حضور وی استقبال کنند ضمن آنکه وی از پشتوانه حمایتی شخص استاندار نیز برخوردار است که این موضوع عامل مهمی در توسعه شهرستان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد