رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نامه ی رئیس شورای اسلامی شهر رامسر

 

 

 

 

نامه ی رئیس شورای اسلامی شهر رامسر

 

 به مدیر کل دفتر امور شهری

 

در مورد هزینه های مربوط به مراسم تودیع و معارفه شهردار

 

اسماعیل گوهررستمی رئیس شورای اسلامی شهر رامسر طی نامه ای خطاب به سید یونس حسینی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری مازندران در خصوص هزینه ٥/٣ میلیون تومانی مراسم تودیع و معارفه شهرداران رامسر برگزار شده در تاریخ ٢/٩/٨٧ توضیحاتی داد. در این نامه آمده است :
جناب آقای سید یونس حسینی
مدیر کل محترم دفتر امور شهری استانداری مازندران
سلام علیکم
احتراماً با سلام و تحیات الهی ، همانگونه که مستحضرید مراسم تودیع و معارفه شهردار رامسر در روز شنبه مورخ 2/9/87 با حضور جنابعالی و جناب آقای مهندس هاشمی معاونت محترم فنی استانداری ، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، مسئولین شهری و جمع کثیری از شهروندان در محل سالن آمفی تئاترهتل رامسر برگزار گردید . در این راستا در شامگاه 2/9/87 برنامه خبر داخل پرانتز شبکه استانی مازندران به نقل از یک عضو شورای اسلامی شهر رامسر خبری را تحت عنوان " تودیع و معارفه 5/3 میلیون تومانی در رامسر" را پخش نمود. بدین منظور جهت شفاف سازی افکار عمومی به استحضار می رساند که شورای اسلامی شهر رامسر بر اساس درخواست سرپرست محترم شهرداری و رایزنی های شفاهی مصوب نمود که تا سقف 000/000/35 ریال جهت مراسم تودیع و معارفه شهرداران و گزارش عملکرد شهرداری رامسر به شکل تهیه فیلم ، پمفلت و لمینت هزینه گردد . نظر به اینکه گزارش عملکرد دوره ای شهرداری از وظایف و رسالت قانونی شهرداری ها می باشد و شورای اسلامی موظف به نظارت و ترغیب شهرداری نسبت به این امر مهم می باشد . از آنجایی که مراسم تودیع و معارفه شهرداران نیز به شکل دعوت عمومی برگزار می گردید ، بالطبع می توانست مکان بسیار مناسبی برای این امر باشد .
البته با توجه به بررسی های انجام شده به عرض می رساند که مجموع هزینه های انجام شده مبلغ 000/580/32 ریال بوده که از این میزان مبلغ 000/580/22 ریال شامل هزینه های اجاره سالن ، اجاره سیستم صوتی ، هزینه های پارچه نویسی و اطلاع رسانی و فیلمبرداری ، هزینه های پذیرایی داخل سالن و خرید هدیه بوده است و مبلغ 000/000/10 ریال مربوط به هزینه ارائه عملکرد به صورت تیزر تبلیغاتی ، چاپ پمفلت و چاپ لمینت بوده است . بدیهی است حساسیت آن مدیر گرامی در زمینه هزینه های انجام شده از محل اعتبارات شهرداری قابل ارزش بوده ، لکن معرفی شهری با زیرساختهای ملی که در هیأت محترم دولت نیز به عنوان اولین شهر نمونه گردشگری به تصویب رسیده است نیاز به دیدگاه های وسیع و و ملی می باشد .

نقل از:سایت شورای شهر رامسر  

 

منبع عکسها: آوای رامسر 

نظرات 2 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 http://yellramsar.blogfa.com

سلام
خوب ایشان درست می گند حداقل از منابع ای که استفاده میشه ذکر بشه حداقل نقل قول از کس دیگه یکی زحمت میکشه اینگونه وقت صرف میکنه درست شما هم محبت می کنید اطلاع رسانی می کنید ولی تذکر ایشان بجاست ؟؟
امام بعد این یک سوال ساده !!
چطور مکانی به لیاقت شهرداران پیش بینی می شود و اجاره مکان گزافی هم می گیرند بر اساس اجازه نباید سرویس دهند نا سلامتی این مکان بقول معرف بین المللی است جای تعجب دارد که چرا از بیرون اجاره صوتی می کنند ؟ تازه بزرگترین اجاره گرایه سیستم صوتی رامسر یکصد هزارتومان باشد ؟!
سوالی بعدی این همه اطلاع رسانی کردند کجاست ؟ و چقدر جمعیت در سالن بودند ؟ که این همه پذیرائی شده است ؟

آوای رامسر جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:35 http://ramsartoday.blogfa.com

سلام
شاید اگر حرف بزنم میگی چقدر حرف میزنم ولی بد نبود همان طور که منبع خبر رو نوشتین منبع عکس رو هم بنویسید

ببخشید آوای رامسربرایتان موفقیت آرزو می کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد