رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در گیلان

 

 بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در گیلان 

 

شمال نیوز: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت:‌ اولین و بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری استان گیلان از تاریخ 26 لغایت 30 آذر ماه جاری در پارک بازار لنگرود با بیش از 600 غرفه دایر خواهد شد.

مهندس محمد حسین مهدی پور، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با اعلام این مطلب در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا ، اظهار داشت: اولین و بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری استان گیلان با حضور کشورهای مختلف و استان‌های سراسر کشور با هدف معرفی توانمندی‌های گردشگری و صنایع وابسته، صنایع دستی و هنرهای سنتی، میراث فرهنگی و فرصت‌های سرمایه گذاری با نام مخفف ( G.I.T.E ) با همکاری بخش خصوصی و شرکت خزر ماهوت در لنگرود برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 5 هکتار و در 600 غرفه طراحی شده است و از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه می‌توان به اجرای موسیقی محلی استان‌های شرکت کننده و نمایش‌های آیینی اشاره کرد.

مهدی پور تاکید کرد: تاکنون 10 کشور جهت حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و از کلیه سفرای کشورهای شرکت کننده دعوت به عمل آمده است تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ساعت 10 صبح روز 26 آذر ماه با حضور مسوولین کشوری و استانی در لنگرود افتتاح خواهد شد و صبح‌ها به غیر از دو روز تعطیل برای بازدید گروه‌های دانش آموزی و دانشجویی دایر بوده و عصرها نیز پذیرای عموم مردم خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد