رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: توانمندی‌‌های بسیج روبه گسترش است

 

فرماندار رامسر:  

توانمندی‌‌های بسیج روبه گسترش است  

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر با اشاره به رویکرد نوآورانه بسیج در انجام ماموریت‌ها گفت: توانمندی‌های بسیج روبه گسترش است.  

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، علی باباخانی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان با بیان خاطره‌ای از جبهه و جنگ، فرزندان ولایت را به تقوا و کسب علم و دانش دعوت کرد.
وی افزود: نیاز امروز جامعه در توانمندی و ارتقای سطح دانش و فناوری است که با توان بسیجیان محقق خواهد شد.
باباخانی گفت: برنامه‌های حوزه بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان به صورت عالی برگزار شد و همانطوری که امام فرمودند بسیج میدان‌دار خوبی است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی رامسر نیز گفت: این دانش‌آموزان با دو بال علم و تقوا و پیروی از ولایت فقیه به خودباوری کامل رسیدند.
زیبا گازر تصریح کرد: بسیجیان توانسته‌اند در تمامی مراحل علم‌آموزی موفق جلوه کنند و برای تحقق اهداف مقدس شجره طیبه، این یادگار حضرت امام (ره) گام بردارند.
در پایان این مراسم دانش‌آموزان نمونه بسیجی و قاریان برتر شهرستان در مسابقه قرآن و عترت از سوی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی مورد تجلیل واقع شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آوای رامسر پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:14 http://ramsartoday.blogfa.net

سلام خسته نباشید
تمامی خبرهای خبرگزاری فارس از من است و همه روی وبلاگم موجود است می توانید وبلاگ مرا لینک کرده و مستقیم خبر دریافت کنید البته با عکس تا مجبور نباشید عکس تزئینی کار کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد