رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رامسر:خودباوری مهم‌ترین لازمه پیشبرد

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رامسر: 


خودباوری مهم‌ترین لازمه پیشبرد اهداف بسیج است
  

رسا، سرویس شهرستان ها ـ نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه رامسر گفت: بسیج می‌تواند نقش اساسی در عرصه‌های گوناگون داشته باشد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام غلام‌حسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر، پنجم آذر، در همایش تجلی خودباوری علمی و فناوری در رامسر به ارزش‌ها و جایگاه بسیجی اشاره کرد و گفت: ما می‌توانیم با خود‌باوری به موفقیت چشمگیر دست یابیم.

وی در ادامه افزود: دشمنان در قبل و بعد از انقلاب با هر ترفندی، ما را وادار می‌کردند که بگوییم ما نمی‌توانیم؛ اما ما با خود‌باوری توانستیم و می‌توانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر با بیان این‌که نخبگان جوانی که امروزه به نوآوری‌های بلندی دست یافته‌اند در آینده‌ای نه‌چندان دور به درجات بالاتری خواهند رسید، تصریح کرد: ما زمانی حتی سیم خاردار را نیز وارد می‌کردیم؛ اما اکنون سجیل پرتاب می‌کنیم که آمریکایی‌ها را به لرزه می‌اندازد و اسرائیل غاصب حتی از نامش می‌ترسد.

حجت‌الاسلام تسخیری با اشاره به این که دشمنان به صورت نظامی و غیر نظامی در تلاش‌اند تا به ما ضربه وارد کنند، اظهار داشت: ما در ابعاد گوناگون رشد و شکوفایی چشمگیری داریم.

وی بیان داشت:خواهران و برادران بسیجی اگر به خود‌باوری برسند، کشور ایران گام‌های بلندتری خواهد برداشت.

در ادامه این مراسم کریم یحیی‌زاده گنجی،  فرمانده سپاه رامسر، جوانان را آینده‌سازان کشور معرفی کرد و گفت: باید برای آیندگان مملکت خود چه علمی و چه دینی سرمایه‌گذاری کنیم.

فرمانده سپاه رامسر خودباوری را  لازمه اصلی پیشرفت دانست و افزود: شهیدان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که ما می‌توانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد