رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بهترین راه‌مجازات توهین‌به قرآن‌‎کریم چیست؟

بر اساس آخرین نظرسنجی شیعه آنلاین؛
بهترین راه‌مجازات توهین‌به قرآن‌‎کریم چیست؟

کاربران پایگاه خبری شیعه آنلاین معتقدند بهترین راه مجازات "اسفندیار رحیم مشایی" به دلیل توهین سازمانش به قرآن کریم، برکناری وی از ریاست این سازمان و وادار کردن وی به عذرخواهی و نیز محاکمه و مجازات وی است.

به گزارش شیعه آنلاین، بر اساس آخرین نظرسنجی پایگاه خبری شیعه آنلاین که پس از توهین اخیر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی به ریاست "اسفندیار رحیم مشایی" انجام شد، کاربران این پایگاه خبری خواستار برکناری "مشایی" از ریاست این سازمان و وادار کردن وی به عذرخواهی و نیز محاکمه و مجازات او شدند.



بر اساس این نظر سنجی که 3071 نفر در آن شرکت کردند، 1371 نفر یعنی حدود 44% کاربران فقط خواهان برکناری وی از ریاست این سازمان شدند. 50 نفر از شرکت کنندگان یعنی حدود 1.6% فقط خواستار وادار کردن وی به عذرخواهی شدند. 39 نفر از شرکت کنندگان یعنی 1.2% فقط خواستار محاکمه وی شدند.



اما 1611 نفر از کاربران که 52.46% از آراء را تشکیل می دهند، خواستار برکناری او از ریاست این سازمان و وادار کردن وی به عذرخواهی و نیز محاکمه و مجازات او شدند.



گفتنی است ماجرای توهین به قرآن کریم علاوه بر اینکه خشم مراجع تقلید کشورمان را برانگیخت، بازتاب منفی بین‌المللی بسیار گسترده‌ای را نیز در پی داشت اما متأسفانه ما حتی شاهد عذرخواهی سازمان مزبور نبودیم بلکه آنان تنها به توجیه این قضیه اکتفا کردند.


ارسال: چهارشنبه06 آذر 1387/ 11:12ق.ض
پیوند مطلب:
http://www.shia-online.ir/article.asp?id=3654  

 

رامسرنیوز: 

جالب است بدانیم که مدعیان پاسداری از قرآن، جنگ صفین را از یاد برده اند که دشمن هم اینگونه قرآن را در مقابل حضرت علی (ع) قرار داد و مسلمانان در رکاب مولای متقیان که همه ما این شخصیت بزرگوار را بعنوان قرآن ناطق می شناسیمُ به فریاد ظلم ستیزانه مولا بی توجهی کرده و جریان را عوض کردند. 

آیا فکر نمی کنید اینبار هم دشمنان اسلام با کوک کردن ... قصد ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلاب را دارند؟ 

آقای منصوری قاری محترم قرآن در این مراسم هم حتما می دانند یکی از مکاسب محرمه کسب در آمد از قرآن است که با خادم قرآن بودن اندکی منافات دارد. 

بهتر است همه به امنیت کشور و مردم فکر کنیم و دامنه اختلافات را بیش از این وسیعتر نکنیم زیرا در صورت از بین رفتن امنیت هیچ کس در امان نیست. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد