رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده ولی‌فقیه سپاه رامسر: نام موشک سجیل آمریکا و اسرائیل را ب

  

نماینده ولی‌فقیه سپاه رامسر: 

 

نام موشک سجیل آمریکا و اسرائیل را به وحشت انداخت 

 

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه رامسر گفت: زمانی سیم خاردار را وارد می‌کردیم ولی حالا موشک سجیل پرتاب می‌کنیم که آمریکایی‌ها را به لرزه می‌اندازد و اسرائیل حتی از نامش می‌ترسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعداز ظهر امروز در همایش تجلی خودباوری علمی و فناوری به ارزش‌های بسیج و جایگاه بسیجی اشاره کرد و افزود: ما باید به خود‌باوری برسیم تا بتوانیم موفقیت چشمگیر داشته باشیم.
وی اظهار داشت: دشمنان قبل و بعد انقلاب با هر ترفندی ما را وادار می‌کردند که بگوییم ما نمی‌توانیم ولی ما با خودباوری خود توانستیم و می‌توانیم.
تسخیری به توانمندی نخبگان بسیجی اشاره کرد و گفت: نخبگانی که در این سن به نوآوری‌های بلندی دست یافتند در آینده‌ای نه‌چندان دور به درجات بالاتری خواهند رسید.
وی گفت: دشمنان چه به صورت نظامی و چه غیر نظامی در تلاشند که به ما ضربه وارد کنند ولی ما در تمامی زمینه‌ها رشد و شکوفایی چشمگیری داریم، آن‌ها می‌خواهند اقتصاد ما را تحت‌الشعاع قرار دهند ولی در اقتصاد خودشان ماندند.
تسخیری خاطر نشان کرد: خواهران و برادران بسیجی اگر به خودباوری برسند گام‌های بالاتری نیز خواهیم برداشت.
فرمانده سپاه رامسر نیز در این همایش با اشاره به تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: جوانان آینده‌سازان ما هستند پس باید برای آیندگان مملکت خود در زمینه‌های علمی و دینی سرمایه‌گذاری کنیم.
کریم یحیی‌زاده‌گنجی گفت: شهیدان ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که ما می‌توانیم و ما نیز هم‌اکنون با پیشرفت علمی و سیاسی ثابت کردیم که می‌توانیم و لازمه همه این‌ها خودباوری است.
سید یوسف هاشمی رئیس دانشکده فنی ملاصدرا یکی از این نخبگان بسیجی در این همایش گفت: پیشوند بسیجی یک افتخار است و باید آن را حفظ کنیم.
وی اظهار داشت: عصر و دورانی که در آن به سر می‌بریم عصر قدرت‌یابی مسلمانان نام نهاده شده است پس ما آن‌قدر نفوذ داشته‌ایم که چنین نامی را برگزیده‌اند.
هاشمی گفت: دشمنان از کوچک‌ترین روزنه برای سد کردن راه بسیجیان استفاده می‌کنند ولی موفق نخواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد