رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه رامسر: فراگیری بسیج انقلاب را بیمه می‌کند

 

 

 فرمانده سپاه رامسر:  

فراگیری بسیج انقلاب را بیمه می‌کند 

 

خبرگزاری فارس: فرماده سپاه رامسر گفت: بسیج با سرنوشت انقلاب عجین شده و با فراگیر شدن آن انقلاب بیمه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، کریم یحیی‌زاده‌گنجی در صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی، انتظامی و نظامی که با حضور مسئولان لشگری و کشوری در رامسر برگزار شد، افزود: باید فرهنگ بسیج و بسیجی گسترش یابد تا بتوانیم در راستای پیام فرماندهی کل قوا گام برداریم.
‌امام جمعه رامسر با اشاره به ارزش بسیج و بسیجی بودن اظهار داشت: بسیج امروزه حقیقتا به درخت محکم و استواری تبدیل شده که همه ما وظیفه داریم از این شجره طیبه پاسداری کنیم.
حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقر‌زاده گفت: حفاظت از این شجره طیبه وظیفه‌ای بزرگ است زیرا ده‌ها هزار شهید به پای آن خون داده‌اند.
وی از بصیرت به‌ عنوان یکی از عوامل مهم حفظ این درخت طیبه یاد کرد و تصریح کرد: بصیرت باید در درجه اول نسبت به شرایط فردی خودمان باشد و هر کس پیوند خود را با قرآن و ائمه اطهار(ع) و تعالیم اسلامی محکم کند، کمک بزرگی به اندیشه و باور بسیجی می‌کند.
باقرزاده افزود: ما باید سنت‌ها را احیا کنیم و با بدعت مبارزه کنیم تا قرآن محور شود.
وی خاطر‌نشان کرد: بسیجیان باید تابلویی از ارزش‌های قرآنی باشند و اگر می‌خواهیم اندیشه بسیجیان بارور‌تر باشد، همه باید در عرصه وظیفه‌شناسی این بصیرت را نشان دهیم.
باقرزاده اظهار داشت: نفوذ دشمن فقط در عرصه نظامی نیست بلکه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی هم حضور دارد، بنابراین دشمن‌شناسی و شناسایی اهداف آنها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: یک نیروی بسیجی باید ترفندهای داخلی دشمنان و دشمنان داخلی خود را بشناسد.
باقرزاده در پایان گفت: امروزه تضعیف قوای مسلح به ویژه بسیج اشکال بزرگی است و تقویت جایگاه بسیج یک وظیفه است و مدیران باید تلاش کنند بدنه دستگاه اجرایی‌شان با اعتقادات بسیجی اداره شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد