رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: 10 هزار توریست خارجی از رامسر بازدید کردند

 

 

فرماندار رامسر:  

10 هزار توریست خارجی از رامسر بازدید کردند  

 

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: در سال جاری حدود 10 هزار توریست خارجی از شهرستان رامسر بازدید کردند.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی باباخانی بعداز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار رامسر اظهار داشت: حدود یک چهارم مسافران مازندران از شهرستان رامسر دیدن می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه رامسر باید شهرستان نمونه گردشگری معرفی شود افزود: برای اجرایی شدن این طرح، رامسر به توجه بیشتر مسئولان نیاز دارد.
فرماندار رامسر با اعلام اینکه در سفر دوم هیئت دولت به مازندران مصوبات خوبی برای توسعه رامسر در نظر گرفته شد بیان داشت: شهر رامسر در سطح مازندران نخستین شهری خواهد بود که زمینه احداث تصفیه‌خانه را فراهم کرده است.
وی به حضور چشمگیر مردم رامسر در کمک‌رسانی به پروژه‌های شهری اشاره و تصریح کرد: برای احداث دانشگاه بین‌المللی رامسر بالغ بر 100 میلیون تومان هزینه از سوی مردم به حساب این دانشگاه واریز شد.
باباخانی گفت: کارهای کلانی در شهرستان رامسر داریم باید با تعامل و هماهنگی ادارات به نتیجه برسد.
رئیس شورای شهر رامسر نیز در این مراسم گفت: عقب‌ماندگی و مشکلات شهر رامسر آنقدر زیاد است که باید با همکاری همه مسئولان شهری برطرف شود.
اسماعیل گوهردهی با اشاره به اینکه بالغ بر 500 کوچه آسفالت نشده در رامسر وجود دارد اظهار داشت: این کوچه‌ها با کوچک‌ترین بارندگی دچار آب گرفتگی می‌شوند.
وی با اعلام اینکه در سیل اخیر 3 میلیارد تومان خسارت به شهرستان رامسر وارد شد بیان داشت: نگاه به رامسر با توجه به توریستی بودن باید از حیطه استانی و شهرستانی خارج شود.
در این مراسم محسن باقری شهردار و سپیده رحیم مشایی سرپرست شهرداری رامسر تودیع و محسن مرادی به سمت شهردار جدید رامسر معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد