رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر مسکن مهر مازندران: 45 درصد از ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر مازن

 

 

مدیر مسکن مهر مازندران: 

 

45 درصد از ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر مازندران زمین دریافت کردند 

 

 

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن مهر مازندران گفت: تاکنون 45 درصد از ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر در مازندران زمین خود را دریافت کردند.  

 به گزارش خبرگزاری فارس از نور، حسن آقابابایی بعداز ظهر امروز در حاشیه جلسه مسکن مهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان ساری با در اختیار داشتن 5/18 هکتار زمین و قابلیت ساخت 2 هزار و 800 واحد موفق‌ترین شهرستان در اجرای طرح مسکن مهر در مازندران شناخته شده است.
وی افزود: متاسفانه در شهرستان‌های نور و بابل تاکنون اقدامات قابل توجهی برای مسکن مهر صورت نگرفته و پیگیر تهیه زمین و واگذاری آن هستیم.
مدیر مسکن مهر مازندران بیان داشت: پس از شهرستان ساری، قائمشهر، آمل، بهشهر، سوادکوه، شیرگاه، رامسر و تنکابن در رده‌های بعدی ساخت مسکن مهر قرار دارند که با تهیه زمین بخشی از زمین را واگذار کردند.
وی گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور بر مسکن مهر نگاه‌ها نباید به دستگاهی مشخص باشد بلکه نگاه‌ها باید برای رفع مشکل مسکن مردم معطوف شود.
آقابابایی اضافه کرد: چون منابع مالی، تهیه، آماده‌سازی و خرید زمین تامین شده است نباید به گونه‌ای عمل شود که منابع از استان خارج شود.
وی مشکلات گرانی، کمبود و معارض داشتن زمین را از مهم‌ترین مشکلاتی مسکن مهر در مازندران عنوان و خواستار حمایت همه‌جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها شد.
مدیر مسکن مهر مازندران در پایان با اشاره به نگاه مثبت استاندار مازندران بیان داشت: همکاری همه جانبه مسئولان و مساعدت استاندار می‌تواند گره‌گشای مشکلات مسکن مهر در مازندران باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد