رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قاری ممتاز ایرانی از کشور رفت؟

 
 
قاری ممتاز ایرانی از کشور رفت؟
به یاد مظلومیت قرآن افتادم و تمام بدنم می لرزید 
 
اقدام اخیر سازمان تحت مدیریت رحیم مشایی در برگزاری مراسمی نامانوس انتقاد شدید مراجع تقلید را در پی داشته است. منصوری در نامه ای نوشت: در مراسم کنفراس اخیر گردشگری، بنده قبل از شروع مراسم تاکید کردم که برای اطمینان از آیات مدنظر قرآن بیاورند تا آیات موردنظر را مرور کنم، اما ...
در تازه ترین تحولات پیرامون اقدام سازمان میراث فرهنگی در برگزاری مراسم نامانوس حاملان قرآن، کریم منصوری طی نامه ای ماجرای مذکور را تشریح کرد و از آن انتقاد کرد.

به گزارش «فردا»، نامه کریم منصوری خطاب به مقام معظم رهبری، مراجع عظام و مردم در حالی منتشر شده که آخرین پیگیری ها حاکی از خروج این قاری ممتاز بین المللی از کشور برای ماموریت کاری حکایت دارد.

بنابراین گزارش در خبری که سایت جهان آن را منتشر کرده قاری برجسته کشورمان در نامه ای سرگشاده نوشت: در مراسم کنفراس اخیر گردشگری، بنده قبل از شروع مراسم تاکید کردم که برای اطمینان از آیات مدنظر قرآن بیاورند تا آیات موردنظر را مرور کنم، اما مجریان مراسم بدون اشاره به شیوه حمل قرآن اعلام کردند که خودمان این کار را انجام خواهیم داد.

بنده هم فکر کردم که طبق روال مرسوم یک فرد آبرومند (پدر شهید، فرزند شهید و...) این کار را انجام می دهد، اما با کمال تعجب مشاهده کردم این اقدام به طرز بی شرمانه ای انجام پذیرفت، به نحوی که در هنگام مشاهده مراسم تمام بدنم می لرزید و به یاد مظلومیت قرآن افتادم.

در آن هنگام از طرفی برای حفظ عزت نظام جمهوری اسلامی در یک کنفرانس بین المللی، و از سوئی دیگر در قبال حقی که قرآن مجید برگردن من دارد مستاصل و مجبور به قرائت شدم تا باعث به هم خوردن این کنفرانس نشوم.

در ادامه مراسم با نهایت تاثر قرائت خود را خلاصه کرده و با شرمندگی از محضر خداوند کریم، حضرتعالی، علمای اسلام و مردم خداجوی شکایت خود را به پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم در روز قیامت مطرح خواهم کرد.

همچنین بنا بر گزارشی که ایسنا منتشر کرده است مهدی جهانگیری که دبیری دومین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری را برعهده داشت، ساعتی پیش استعفا داد.

گفتنی است اقدام اخیر سازمان تحت مدیریت رحیم مشایی در برگزاری مراسمی نامانوس انتقاد شدید مراجع تقلید را نیز در پی داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد