رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خطبه های نماز جمعه رامسر - ۱۹ مهر ماه

  

خطبه های نماز جمعه رامسر 

۱۹  مهر ماه

 

 

نماز جمعه این هفته رامسر توسط امام جمعه این شهر حجه الاسلام باقرزاده اقامه گردید.

امام جمعه رامسر در خطبه های این هفته با اشاره به دادن تابعیت آمریکایی به سران منافقین گفت: این موضوع از سوی دولت مفتضح آمریکا تعجبی ندارد. چرا که در راستای سیاست اصولی این کشور در حمایت از تروریستهای  سابقه دار می باشد. این حکومت بجای آنکه تروریستهای شناسنامه دار را برای محاکمه به ملت ایران تحویل دهد، آنها را در آغوش خود جای داده تا بر سیاهی پرونده سراسر نکبت و جنایت خود بیفزاید. ولی این هم پیام روشن برای کسانی دارد که هنوز در خواب غفلت بوده و تصور می کنند آمریکا دوست ملتها و مدافع حقوق بشر و ضد ترور و خشونت می باشد.

وی با اشاره به بحران فزاینده اقتصادی ، کاهش شاخص بورس و ورشکستگی نهادهای پولی در آمریکا و اروپا ، آنرا دستاورد سیاستهای نادرست، مداخله در کشورهای دیگر، هزینه های  سرسام آور برای تقویت تروریسم بین المللی و حکومتهای وابسته و در نهایت  نشانه ای برای اضمحلال و رو به افول بودن نظام سرمایه داری غرب دانست و گفت: آنها که داعیه نجات ملتها و اقتصاد کشورها را داشتند امروز این چنین بخاک سیاه  و مذلّت نشستند تا درس عبرتی برای حکومتها و ملتها گشته و فکر پیروی از سیاستهای غلط سرمایه داری غرب، از سر دولتها بیرون برود. آنچه که در 

وی همچنین تأثیر پذیری اقتصاد ژاپن از بحران اقتصادی غرب و نیز خسارت 27 میلیارد دلاری بورسهای کشورهای عربی در این ماجرا را نشانه هشدار برای آسیا دانست و گفت: لازم است کارشناسان اقتصادی کشور با دقت بیشتر با این موضوع برخورد کرده و از میزان تأثیر آن بر اقتصاد ایران بکاهند.

امام جمعه رامسر با اشاره به افزایش تورم و اعلان رسمی نرخ بالای  23%  آن از سوی بانک مرکزی، آن را در تضاد با فرمایشات ریاست محترم جمهور در مصاحبه اخیر دانست و گفت: بنظر می رسد در حال حاضر هیچ موضوعی مهمتر از ارائه راهکار عملی برای کاهش نرخ تورم و حلّ مشکلات معیشتی جامعه نباشد و در این میان، وظیفه مجلس و دولت بسیار سنگین می باشد.

وی گفت: افزایش مشکلات اقتصادی مساوی با گسترش ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی است و برای کاهش ناهنجاریها، کاهش مشکلات اقتصادی ضروری است.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، ضمن تبریک این هفته و تشکر صمیمانه از تلاشهای سبز پوشان این نیرو در گسترش نظم و امنیت در جامعه گفت: امنیت نعمت بزرگی است که همه پیشرفتها در سایه آن امکان پذیر می باشد و بدون آن، جامعه در مسیر رشد و توسعه قرار نمی گیرد و به همین دلیل همگان باید در آن سهیم باشند. ولی در این بین نقش نیروی انتظامی بخاطر گستردگی حوزه مأموریت آن، بسیار مهم و انکار ناپذیر است.

وی قاطعیت آمیخته با مهربانی و محبت را نشانه اقتدار این نیرو دانسته و با تأکید بر اینکه امروز تأمین امنیت اجتماعی ، از نیازهای ضروری جامعه می باشد، گفت: اقدامات این نیرو در افزایش امنیت اجتماعی، با حمایت آحاد مردم شریف همراه گشته و باید با قاطعیت بیشتر استمرار یابد.

ایشان افزود: البته عمده اقدامات این نیرو بدون حمایت جدی دستگاه قضایی، معنایی ندارد. متأسفانه سیاستهای امروز قوه قضاییه در زندان زدایی و تعطیل نسبی حدود و تعزیرات و تبدیل آن به جزای نقدی ناچیز، هزینه جرم را در کشور بسیار کاهش داده و فاقد بازدارندگی لازم برای مقابله با تخلفات و هنجار شکنان در عرصه های اجتماعی ، اخلاقی مانند قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر ، اراذل و اوباش، افراد فاسد و بدحجاب می باشد.   

وی در پایان 17 مهر روز جهانی پست را گرامی داشته و از زحمات عزیزان این بخش از تلاشگران جامعه و پیام آوران شادی برای مردم تشکر و قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد