رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر آموزش و پرورش رامسر: آموزش و پرورش تمایل زیادی برای تعامل ب

  

مدیر آموزش و پرورش رامسر: 

 

آموزش و پرورش تمایل زیادی برای تعامل با نیروی انتظامی دارد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، باقر صادقی ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان بانو هاشم ساداتی رامسر افزود: مراکز آموزشی و فرهنگی در راه رساندن جامعه به امنیت کمک کننده هستند و در این راه با تعامل و همکاری با نیروی انتظامی می‌توانند این مسئله را نهادینه کنند.
وی اظهار داشت: متخلفان این جامعه فرزندان همین خانواده‌ها هستند، پس اگر آموزش و فرهنگسازی و انضباط اجتماعی از خانواده‌ها پایه‌گذاری شود آمار تخلفات کاهش پیدا خواهد کرد.
صادقی خواستار تعامل هرچه بیشتر خانواده‌ها با نیروهای انتظامی و پلیس شد و گفت: تنها با مشاهده جرم و تخلف نباید با پلیس در ارتباط بود بلکه قبل از وقوع جرم نیز می‌توان با همکاری با این نیروها از ارتکاب بسیاری از تخلفات پیشگیری کرد.
مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تامین ضروری‌ترین بخش نیاز جامعه که امنیت است به عهده نیروی انتظامی است.
محمدصالح رضاخانی افزود: مجموعه آموزش و پرورش تمایل زیادی برای تعامل با نیروی انتظامی و ارتباط برای دستیابی به امنیت اجتماعی دارد.
وی از طرح همیار پلیس به عنوان یکی از همکاری‌های این دو نهاد یاد کرد و گفت: با فرهنگسازی در آموزش و پرورش و خدمات نیروی انتظامی ارائه خدمات به شهروندان قابل لمس‌تر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد