رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رامسر

 

 

به مناسبت هفته تربیت بدنی

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رامسر برگزار می‌شود 

 

  

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی رامسر از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهرستان رامسر در هفته تربیت بدنی خبر داد.  

رامین سرسخت جنتی در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: مسیر پیشنهادی این همایش از مصلی به سمت انتهای کازینو است.
وی به نقش ورزش در سلامتی افراد خانواده اشاره کرد و گفت: این برنامه یک برنامه کشوری است و هدف از آن اشاعه فرهنگ ورزش در بین خانواده‌هاست.
جنتی اظهار داشت: بدون شک استمرار در برگزاری این چنین همایش‌ها، نقش انکار‌ناپذیری در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بطن زندگی اقشار مختلف جامعه داشته و در نهایت به توسعه سلامت و نشاط جامعه کمک شایانی خواهد کرد.
وی افزود: ما با اجرای این همایش و سایر مسابقات ورزشی و تفریحی در سطح شهرستان ورزش را با مردم و مردم را با ورزش ادغام خواهیم کرد و هدف این است تا مردم با ورزش بیگانه نبوده و ورزش را جزیی از زندگی خود بدانند.
جنتی به تشکیل صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم این صندوق را در شهرستان راه‌اندازی کرده تا نسبت به حمایت از قهرمانان حمایت اساسی صورت پذیرد و در این مسیر از نظریات کارشناسان و دست‌اندر‌کاران ورزشی استقبال می‌کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آشتی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54

مشایی گردشگری را فروع دین نامید!
به گفته او، گردشگری بزرگ‌ترین عبادتی است که انسان‌ها را در دنیا به یکدیگر نزدیک می‌کند و سرانجام انسان‌ها در دنیا، نزدیکی و تعمیق روابط است. ایرانی‌ها به‌دلیل مرام، منطق و مکتب بزرگ و شکوهمندی که دارند، در این حوزه پیشگام خواهند بود. من اگر مزایا و برکات گردشگری نبود یک لحظه در این حوزه نمی‌ماندم.
کد خبر: ۲۰۵۳۶ تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۶ مهر ۱۳۸۷ تعداد بازدید: ۳۶۹

اسفندیار رحیم‌مشایی گویا قصد ندارد راه رفته را بازگردد. درحالی که او در هفته‌های گذشته تلا‌ش می‌کرد از بیان سخنان چالش‌برانگیز پرهیز کند دوباره پرهیز خود را شکست و سخنانی بیان کرد که می‌تواند دوباره چالش برانگیز شود.اسفندیار رحیم‌مشایی در سخنان جدید خود گردشگری را مصداق بارز عبادت دانست و گفت: اهمیت استراتژیک صنعت گردشگری از نظر اشتغالزایی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در نزد مسوولا‌ن و مردم بسیار پذیرفته‌شده است، به‌طوری که مدیران آن را به‌عنوان یک استراتژی و مردم آن را به‌عنوان یک حق مسلم و طبیعی پذیرفته‌اند.

به نوشته اعتماد به نقل از ایسنا، وی گردشگری را یک امر کاملا‌ سیاسی عنوان و بیان کرد: انتهای سیاست به بهشت برین ختم می‌شود و در سایه سیاست واقعی، دوستی‌ها تعمیق پیدا می‌کنند. خوشبختانه گردشگری نیز به‌شکل مستقل و نه مانند اقتصاد و فرهنگ در سیاست اثرگذار است و شاخصه مهمی برای تعیین امنیت ملی یک کشور محسوب می‌شود. ‌

او ادامه داد: هیچ دسته، گروه یا حزب سیاسی‌ای حق ندارد، گردشگری را زیرمجموعه خود بداند، چرا که این امر کاملا‌ باطل است و حقانیت گردشگری و استقلا‌ل آن از دولت‌ها و گروه‌های سیاسی با این مسائل زیر سوال نمی‌رود. معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه ملا‌ئکه مرتب در عرصه کشور درحال پرواز هستند، افزود: همه شجاعت‌ها، نترسی‌ها و اراده مصمم مردم برای دریافت حقوق واقعی خودشان از برکات وجود این ملا‌ئکه است. این امر ثابت می‌کند که توفیق‌های به‌دست آمده در عرصه گردشگری به ریاست یا فعالیت معاونان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بازنمی‌گردد، بلکه تحقق این امر وعده خداوند است. ‌

به گفته او، گردشگری بزرگ‌ترین عبادتی است که انسان‌ها را در دنیا به یکدیگر نزدیک می‌کند و سرانجام انسان‌ها در دنیا، نزدیکی و تعمیق روابط است. ایرانی‌ها به‌دلیل مرام، منطق و مکتب بزرگ و شکوهمندی که دارند، در این حوزه پیشگام خواهند بود. من اگر مزایا و برکات گردشگری نبود یک لحظه در این حوزه نمی‌ماندم.

رحیم‌مشایی توسعه گردشگری را مانند نماز و روزه دانست و گفت: خوشبختانه دولت بسیار مصمم و جدی در این عرصه گام برداشته‌است و به سمت بازاری پر از ظرفیت و پتانسیل حرکت می‌کند و هیچ مانعی برای عبور و فعالیت آن وجود ندارد. ‌

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه عدالت فکری از عدالت اقتصادی بسیار مهم‌تر است، اضافه کرد: ملت ایران را خداوند برگزیده است. من معتقدم، حضور کوروش در ایران اتفاقی نیست و یکی از سرمایه‌گذاری‌های خداوند است و قرار است، به‌واسطه گردشگری حق و واقعیت ایران به دنیا نشان داده شود. در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره برترین‌های صنعت گردشگری، خانجانی، رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره و کیایی، قائم‌مقام این شورا، سخنرانی کردند اما هیچ‌یک گزارشی را از فعالیت این جشنواره در مدت دو روز برگزاری ارائه نکردند و به تبیین اهمیت صنعت گردشگری و حضور بخش خصوصی در آن پرداختند. جهانبخش خانجانی، رئیس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره برترین‌های صنعت گردشگری، در سخنان کوتاهی، بیان کرد: امروز سخن گفتن از نقص‌ها و کمبودهای موجود در حوزه گردشگری به بیراهه رفتن است و مسیر تازه‌ای را پیش روی ما قرار نمی‌دهد. ‌

وی با بیان اینکه دانش من در گردشگری ناچیز است و از اعداد و ارقام موجود در این حوزه چیزی نمی‌دانم، گفت: تجربه ثابت کرده که هرجا کار به مردم واگذار شده، نتایج مثبتی به‌دنبال داشته است.بنابراین سبب مباهات دست‌اندرکاران این جشنواره است که اعلا‌م کنند، برای نخستین‌بار جشنواره‌ای کاملا‌ مردمی و با حضور بخش خصوصی برگزار می‌کنند که دولت هیچ نقشی در آن ندارد و صاحب‌نظرترین چهره‌های گردشگری بر آن نظارت می‌کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد