رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر کل حمل و نقل مازندران اعلام کرد

 

 

مدیر کل حمل و نقل مازندران اعلام کرد

سرمایه‌گذاری‌ 98 درصدی بخش خصوصی در حمل و نقل مازندران  

 

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: 98 درصد سرمایه‌گذاری‌ها در پایانه‌های مسافربری و ناوگان‌های حمل و نقل استان توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، فرهاد صالحیان صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایانه عمومی مسافربری رامسر که با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برگزار شد، به بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان اشاره کرد و گفت: حذف نقاط حادثه‌خیز در شبکه راه‌ها، توسعه راه‌ها، ایجاد ظرفیت و روانی ترافیک، استفاده از سیسیتم‌های هوشمند ترافیک، امداد و نجات که توسط واحد‌های امدادی از قبیل اداره کل راه ،هلال احمر و امداد خودرو انجام می‌شود از کارهایی است که برای ارتقا و توسعه راه‌ها صورت پذیرفته است.
وی افزود: این اداره کل در حال حاضر حداقل از 12 هزار وسیله نقلیه عمومی در شبکه جاده‌ای حمایت می‌کند که لازم است در کنار این فعالیت به فرهنگ‌سازی نیز توجه شود.
مدیر کل حمل و نقل مازندران با اشاره به اینکه تاکنون برای 50 هزار نفر از رانندگان دوره‌های آموزشی برگزار شد، خاطر‌نشان کرد: اگر بخواهیم مشکلات و دغدغه‌ها را بر طرف کنیم باید عزم ملی داشته باشیم.
صالحیان اظهار داشت: یکی از کارهایی که می‌توانیم در آینده به آن ببالیم، ایمن‌سازی و توسعه راه‌هاست که در کنار این کار فیزیکی ایمن سازی مدارس را در دستور کار داریم.
وی اظهار داشت: این مسئله جای تشکر داشته و رامسر نیز به عنوان یکی از این مناطق از تعلق خاطر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برخوردار است.
معاون عمرانی استانداری مازندران نیز در این مراسم با تشکر از سرمایه‌گذار خصوصی این طرح گفت: راه توسعه پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای را سرمایه‌گذاران خصوصی هموار می‌کنند.
عیسی هاشمی خاطر‌نشان کرد: مازندران با ظرفیت‌های بسیار گردشگری و 3 میلیون جمعیت و 15 میلیون گردشگر نیازمند توسعه راه‌های سالم و استاندار است.
وی افزود: در این مسیر باید زیرساخت‌های لازم، فرهنگ‌سازی بهینه و ارائه خدمات شایسته فراهم شود تا بتوانیم این رقم را به 20 تا 25 میلیون برسانیم.
سرمایه‌گذار این پروژه نیز هزینه اجرای این طرح را 32 میلیارد ریال عنوان کرد.
جلیل شایقی گفت: این پایانه در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر و با زیر‌بنای 3 هزار و 30 متر با هزینه‌ای بالغ بر 32 میلیارد تومان با احتساب زمین و ساخت آن ساخته خواهد شد که 50 درصد از این میزان با قول مساعد مدیر کل پایانه مازندران از بخش تسهیلات بانکی و مابقی از آورده شخصی تامین می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد