رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مازندران چهره زمستانی به خود گرفت

 

مازندران چهره زمستانی به خود گرفت 

 

ساری - خبرگزاری مهر: به دنبال کاهش دما و بارش شدید باران در اکثر شهرهای مازندران، مردم این استان به سمت لباسهای گرم روی آورند و فضای استان زمستانی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این بارش که از چند روز گذشته به طور متناوب در اکثر نقاط مازندران آغاز شد و هم اکنون هم در برخی از شهرهای مرکزی و غرب استان نیز ادامه دارد چهره شهرهای مازندران را متفاوت تر از گذشته کرد.

به دنبال این کاهش دما، مردم شهرهای مازندران به استفاده از لباس های گرم روی آوردند و این روزها استان چهره پاییزی به خود گرفته است.

بارش باران در این موقع پاییز که در چند سال گذشته در مازندران بی سابقه بوده خوشحالی کشاورزان این استان را در پی داشته و آنها را به یک سال زراعی پربار آینده امیدوار کرده است.

هم اکنون مردم شهرهای مازندران با لباس های فصل سرما به کارهای روزمره خود مشغول هستند.

مدیر کل هواشناسی مازندران هم در این خصوص تغییرات آب و هوایی آغازین روزهای فصل خزان پاییز گفت: دمای برخی شهرهای مازندران در چند روز گذشته بیش از شش درجه و در ارتقاعات تا سیزده درجه سانتی گراد کاهش یافته است.

یدالله افشار مقدم افزود: شب گذشته در قائم شهر حدود 26 میلی متر باران باریده است.

وی با بیان اینکه با استقرار یک توده هوای پرفشار برروی سواحل جنوبی دریای خزر امشب و فردا شب باعث بارندگی و رعد و برق در شهرهای استان خواهد شد، تصریح کرد: این ناپداری ها به تدریج از اواخر روز شنبه در استان کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته رامسر در غرب مازندران با 26 درجه و سیاه بیشه با هفت درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق استان مازندران گزارش شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد