رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سایکل توریستهای کشور دور مازندران را رکاب زدند

 

سایکل توریستهای کشور دور مازندران را رکاب زدند 

ساری - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته گردشگری، بیست سایکل سوار عضو تیم ملی با همراه تنی چند از دوچرخه سواران پیشکسوت کشور، مسیر 400 کیلومتری شرق تا غرب مازندران را رکاب می زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوچرخه سواران سایکل توریست پس از طی مسیر از شهرهای ساری، بابلسر، چالوس عصر امروز جمعه وارد رامسر خواهند شد.

دبیر کمیته گردشگری ورزشی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صبح جمعه در این آیین که در محل هتل نارنج ساری برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات گردشگری ورزشی برای دومین بار است که در استان مازندران برگزار می شود.

سید کوروش مجتبوی با اشاره به اینکه مازندران می تواند به عنوان قطب گردشگری ورزشی در کشور قلمداد شود، خاطر نشان کرد: فعالیت سایکل توریستی با هدف توسعه و ترویج بخش گردشگری از طریق ورزش بنا شده است.

وی با بیان اینکه حضور قهرمانان، نام آوران و پیشکسوتان رشته دوچرخه سواری در این مسابقات مشهود است، گفت: حفظ محیط زیست، ارتقاء فرهنگ گردشگری ورزشی از اهداف اساسی همایش گردشگری ورزشی در کشور است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این آیین در سخنانی گفت: اهداف متعالی گردشگری از طریق گردشگری ورزشی میسر خواهد بود.

محمد رضا شیدفر با بیان اینکه گردشگری ورزشی همانند سایر ابعاد مختلف گردشگری درآمد زا خواهد بود، اظهار داشت: با تقویت پتانسیل های ورزشی می توان درآمد بالایی را در صنعت گردشگر ورزشی ایجاد کرد.

به گفته وی، در ساختار جدیدی که سازمان جهانی گردشگری برای صنعت توریسم جهان ترسیم کرده است سه رکن اساسی تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده را به عنوان پایه اصلی توسعه گردشگری برشمرد.

معاون گردشگری مازندران با اشاره به اینکه سرمایه گذار در بخش گردشگری دنیا امروز به دنبال توریست بی دغدغه و درآمد زا است، تصریح کرد: ایران اسلامی امن ترین کشور جهان برای توریستهای دنیا جهت تفرج و مکان مطمئنی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری است.

وی با بیان اینکه با فرهنگسازی موثر می تواند به اهداف تعالی سازمان در جهت توسعه گردشگری ورزشی نائل آمد در عین حال دوچرخه سواری را یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی و درآمد زا در این بخش عنوان کرد.

به گفته شیدفر، نقش گردشگری ورزشی در افزایش درآمد، ترویج فرهنگ گردشگری و حفظ محیط زیست بر متولیان امر گردشگری پوشیده نیست.

این همایش گردشگری ورزشی با همکاری کمیته ملی المپیک و کمیته گردشگری ورزشی سازمان میراث فرهنگی، سازمان گردشگری مازندران و شرکت آویژگان تا شانزده مهرماه در مازندران برگزار می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کاظم رضائی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:00

با درودفراوان

با تشکر و سپاس از درج خبر همایش دوچرخه سواری استان مازنداران در وب لاگ خود.

سپاس خود را از همکاری کلیه عوامل هماهنگی و اجرائی که منظم و بدون کوچکترین عیب و نقصی در سومین همایش دوچرخه سواری که در سطح استان زر خیز مازنداران صورت پذیرفت را اعلام میداریم .

و همچنین تشکر خود و کلیه دست اندرکاران دفتر خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی آویژگان را به جهت انعکاس خبر این همایش به محضر شما عزیزان اعلام میدارم .

به امید حمایتهای شما در برگزاری هر چه بهتر این چنین همایشهای خاص جهت ترغیب جوانان در پا گذاردن در عرصه ورزش و گردشگری .

تعداد 5000 عکس از صحنه های مختلف در طول 4 روز برگزاری این همایش تهیه شده است که می توان در صورت نیاز آن رسانه محترم خبری در تهیه گزارش مصور در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

با تشکر و سپاس بی پایان

کاظم رضائی
مدیریت آویژگان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد