رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس شورای شهر رامسر: فاز دوم ساختمان آتش‌نشانی رامسر راه‌انداز

رئیس شورای شهر رامسر:  

فاز دوم ساختمان آتش‌نشانی رامسر راه‌اندازی می‌شود 

 

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر گفت: تا پایان سال جاری فاز دوم ساختمان آتش‌نشانی رامسر راه‌اندازی خواهد شد و فاز سوم آن نیز در دستور کار قرار دارد و پیگیری‌های آن انجام شده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، اسماعیل گوهر رستمی صبح امروز در مراسم روز آتش‌نشانی و ایمنی بر روحیه شاد و برخورد مناسب پرسنل آتش‌نشانی تاکید کرد و اظهار داشت: برخورد مناسب در حوادث 50 درصد مشکلات را حل خواهد کرد و حل 50 درصد باقی‌مانده حادثه، نیاز به عملیات اجرایی است.
وی گفت: آتش‌نشانان باید برای خدمت‌رسانی به مردم و تاثیر‌گذاری بیشتر، آموزش را همیشه سرلوحه کار قرار دهند.
فرماندار رامسر نیز در این مراسم به شغل خطیر آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: حادثه بسیار تلخ است و شخص حادثه‌دیده همیشه نگران مضطرب است و در انجام کارهای خود نگرانی به‌خصوصی دارد.
علی باباخانی تصریح کرد: پرسنل آتش‌نشانی با حضور به موقع خود در محل حادثه و داشتن رویی باز و اطلاعات کافی می‌توانند استرس و اضطراب ناشی از حادثه را در افراد به حداقل برسانند.
وی افزود: آتش‌نشانی به تنهایی کار بسیار دشواری نیست ولی وقتی ایمنی هم به‌ آن افزوده می‌شود، مسئولیت این قشر را بسیار بالا می‌برد و باید در هر زمان و مکانی که احتمال وقوع حادثه وجود دارد، حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد