رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس پلیس راهور رامسر: رامسر آماده برگزاری روز نمادین بدون تصاد

 

رئیس پلیس راهور رامسر:  

رامسر آماده برگزاری روز نمادین بدون تصادف است  

 

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی رانندگی رامسر از برگزاری مراسم روز نمادین بدون تصادف در مهر ماه خبر داد و گفت: پلیس راهور رامسر برای برگزاری این روز آمادگی کامل دارد.  

علی سفید‌آبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: 15 مهر امسال به عنوان روز نمادین بدون تصادف اعلام شد و به همین منظور جلسه‌ای با همین عنوان در مکان فرمانداری تشکیل و از همه ارگان‌ها در زمینه داشتن یک روز بدون تصادف کمک خواسته شد.
وی به کاهش تصادفات جاده‌ای و روان بودن ترافیک در شهرستان رامسر اشاره کرد و افزود: با توجه به توریستی بودن شهر رامسر و حضور مسافران برای استفاده از طبیعت خدادادی رامسر در فصول مختلف، حجم ترافیک در رامسر بالا است.
وی افزود: راهنمایی و رانندگی رامسر برای تسهیل در امر ترافیک با استفاده از تیم‌های گشتی، پاس پیاده و سرکشی از نقاط حادثه‌زا و همچنین اعمال قانون رانندگان متخلف، توانست ترافیک روانی را برای مسافران و شهروندان فراهم سازد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر کار فرهنگ‌سازی ناجا از طریق صدا و سیما و مطبوعات چشم‌گیر بوده است، رانندگان با رعایت قانون با پلیس همکاری کردند.
سفید‌آبی افزود: با توجه به بافت قدیمی شهر به‌ویژه معابر اصلی خرید در روزهای شنبه و سه‌شنبه که بازار سنتی رامسر است، ترافیک سنگینی‌ ایجاد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد