رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یادواره شهدای کارمند شهرستان رامسر برگزار شد

 

 

 

یادواره شهدای کارمند شهرستان رامسر برگزار شد  

 

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای کارمند در سطح شهرستان رامسر عصر امروز برگزار شد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، یادواره 11 شهید کارمند شهرستان رامسر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان و مردم به همت بسیج ادارات رامسر برگزار شد.
امام جمعه رامسر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدای کارمند چون ستارگان راهنما و هدایتگر هر چه بیشتر مسئولان هستند.
عبدالرحمن باقرزاده افزود: شهدا با خون خود به چگونه زیستن را آموختند و این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از یاد و خاطره این عزیزان است.
وی با اشاره به دیدگاه جهانیان قبل از دفاع مقدس نسبت به کشور گفت: دنیا قبل از جنگ نگاهی سطحی و بدون تامل به ما و توانایی‌های این کشور داشت، اما با جنگ نابرابری که در سده اخیر بی‌نظیر بود و دفاع جانانه فرزندان میهن، این نگرش عوض شد.
وی خاطرنشان ساخت: منظور از تغییر دیدگاه ایجاد نگاهی مثبت نیست، بلکه دشمن فهمید که با جنگ مسلحانه نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و بنابر‌این به روشی جدید برای از بین بردن ارزش‌ها روی آورد.
امام جمعه رامسر از جنگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یاد کرد و گفت: شیوه جنگ سخت‌افزاری شیوه‌ای زمان‌بر و هزینه‌بردار است، اما امروز با جنگ نرم‌افزاری و کمترین هزینه بیشترین بهره را خواهند برد.
باقر زاده ادامه داد: جنگ نرم شیوه‌ای استراتژیک علیه دشمن است که با نفوذ در تمام لایه‌های جامعه اعم از ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس سعی در نابودی این کشور دارد.
وی گفت: ضرورت داشتن آمادگی نظامی غیر قابل انکار است، اما در این راه باید به شناسایی جنگ نرم و آشنایی با خطرات آن نیز پرداخت تا در خنثی‌سازی آن توانا باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد