رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران: رئیس جمهور تمام اختیارات استان‌ها را به استان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمد کریمی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که در مجتمع تفریحی مسکونی بانک مرکزی برگزار شد، افزود: ریاست جمهور تمام فعالیت‌های استان را به استانداران تفویض کرده است و استانداران در همین راستا به فرمانداران شهرستان‌ها برای پیشبرد هرچه بهتر این اختیار را داده‌اند تا به شخصه وارد عمل شوند.
وی ضمن تقدیر از مسئولان منطقه از تمام مدیران ادارات خواست که مشکلات اداری را با تصمیم‌گیری‌های مناسب حل و فصل کنند.
وی شش محور منطقه آزاد انرژی در دریای خزر، مهار آب‌های سطحی، شبکه‌های مواصلاتی، تراکم کشت، صنعت و معدن و گردشگری را از محورهای توسعه استان مازندران برشمرد و گفت: این موارد را به طور جدی پیگیر بوده و در سفر دوم دولت به این استان به هیئت دولت تقدیم می‌شود.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه از رامسر تا محمود‌آباد به عنوان قطب گردشگری محسوب می‌شود، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را برد.
وی بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: آحاد مردم باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پررنگ داشته باشند.
فرماندار نوشهر در این جلسه ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور مرهون ایثارگری‌های هشت سال دوران دفاع مقدس است.
هاشم فاطمی مسائل مربوط به حریم جاده‌ای و رودخانه‌ها، عدم توجه صدا و سیما به غرب مازندران، منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، مسائل مربوط به گسترش فعالیت‌های بندر، فرودگاه نوشهر و بین‌المللی شدن آن را از مهم‌ترین مسائل این شهرستان عنوان کرد و خواستار پیگیری استاندار در این ارتباط شد.

 

 

استاندار مازندران:

رئیس جمهور تمام اختیارات استان‌ها را به استانداران واگذار کرد  

 

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور تمام اختیارات استان‌ها را به استانداران واگذار کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد