رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شش محور اساسی برای توسعه مازندران تعریف شد

شش محور اساسی برای توسعه مازندران تعریف شد 

 

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران گفت: شش محور اساسی برای توسعه استان تعریف و شناسایی شد.

به گزارش خبرنگارمهر از نوشهر، سید محمد کریمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری نوشهر افزود: شش محور منطقه آزاد انرژی در دریای خزر، مهار آبهای سطحی، شبکه‌های مواصلاتی، تراکم کشت، صنعت و معدن و گردشگری از محورهای توسعه استان است.

وی اظهار داشت:  این موارد را به طور جدی پیگیر هستیم و در جریان سفر دوم دولت به استان پیش نویس آنها به هیئت دولت تقدیم می‌شود.

وی تصریح کرد : برای تحقق این شش محور، هیج نیازی به اعتبارات دولتی نیست و باید از بخش خصوصی استفاده کنیم و برای جذب سرمایه گذار برنامه کنیم.

وی با اشاره به اینکه از رامسر تا محمودآباد به عنوان قطب گردشگری به تصویب رسیده، تاکید کرد: برای جذب بخش خصوصی به این عرصه و ایجاد این فرهنگ ، نقش مسوولان بسیار مهم است.

کریمی یادآور شد: برای حل و فصل مشکلات شهرستانها به فرمانداران تفویض اختیار شده و به تعامل و همکاری بیشتر متولیان امر نیاز است. 

سید هاشم فاطمی فرماندار شهرستان نوشهر گفت: اقتدار و آسایش امروز کشور مرهون ایثارگری‌های هشت سال دوران دفاع مقدس است و باید رهرو شهدا باشیم و آنچه که شهدا برای آن جان دادند، پیرو آن بوده و آن را دنبال کنیم.

وی اظهار داشت : نیروی انسانی ، زیر ساختهای اقتصادی ، فرودگاه ، بندر و جاذبه‌های گردشگری را از جمله ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان است که باید با همت مسوولان استانی و کشوری محقق شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد