رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دعوت 81 کشتی گیر برتر آزادکار مازندرانی به دور جدید تمرینات متمر

*** 

دعوت 81 کشتی گیر برتر آزادکار مازندرانی به دور جدید تمرینات متمرکز استان 

***

ساری - خبرگزاری مهر: 81 کشتی گیر برتر آزاد کار مازندران در اوزان مختلف برای شرکت در اردوی متمرکز یک روزه که فرداد چهارشنبه در محل خانه کشتی ساری اجرا می شود دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خانه کشتی ساری  هدف از برگزاری این اردو را شناخت دقیق کشتی گیران جوان، افزایش روحی آنان در کنار بزرگان و ملی پوشان ذکر کرد.

وی گفت: برای حضور قدرتمندانه در مسابقه های قهرمانی کشور که به میزبانی مازندران خواهد بود از تمامی موجودیت کشتی استان بهره خواهیم گرفت.

ثمر بخش اظهارداشت: کشتی مازندران همواره از حیث استعدادهای لایق بدون دغدغه بوده و مطمئن بار دیگر چهره های جوانی را معرفی خواهیم کرد.

وی در خصوص پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی بیان داشت: برگزاری این مسابقه ها در مازندران تثبیت شده و طی روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه سال جاری در سالن سید رسول حسینی شهرستان میزبان هستیم.

ثمربخش گفت: کشتی سالهای سال است که در علاقه های مردم مازندران ریشه دوانده و حضوری پرقدرت در مسابقه های قهرمانی کشور حداقل انتظاری است که دارند و به همین منظور از نهایت توان خود سود خواهیم برد.

در فهرستی که از نفرات دعوت شده به چشم می خورد نام کشتی گیران مطرح و برجسته ای همچون تقی داداشی و عباس دباغی در 55 کیلوگرم، مراد محمدی در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی در 66 کیلوگرم، اصغر بذری در 74 کیلوگرم، مهدی حاجی زاده 74 کیلوگرم و رضایزدانی در 84 کیلوگرم دیده می شود.

شهرستان بابل با 16 کشتی گیر حضور پررنگی را در این اردو خواهد داشت ضمن آنکه ساری 13، جویبار 12، قائمشهر هشت، شیرگاه شش، کیاکلا پنج، زیرآب چهار، نور سه، محمودآباد، پل سفید، چالوس و آمل دو و رامسر، گلوگاه، نوشهر، تنکابن، بهشهر و فریدنکنار یک کشتی گیر را در اردوی فردا شرکت می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد