رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مجتمع تجاری ـ مسکونی نگین رامسر پلمب شد

 

 ***

به علت تخلفات زیست محیطی 

***‌

مجتمع تجاری ـ مسکونی نگین رامسر پلمب شد  

***

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست رامسر از پلمب مجتمع تجاری ـ مسکونی نگین رامسر به علت تخلفات زیست محیطی خبر داد.  

قربان عمرانی در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: بخشی از مجتمع تجاری ـ مسکونی نگین رامسر به دلیل آلودگی زیست محیطی امروز از ناحیه اداره محیط زیست این شهرستان پلمب شد.
وی اظهار داشت: پس از اخطارهای عملکرد کتبی و شفایی به مدت سه ماه، این حکم اجرا شده است.
عمرانی تصریح کرد: به دلیل عدم تمکین مدیریت مجتمع نگین، امروز این حکم اجرا شده است.
رئیس اداره محیط زیست رامسر در پایان گفت: در این راستا سالن پذیرایی، آشپزخانه، سردخانه، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ این مجتمع تا اطلاع ثانوی پلمب شده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:11 http://yellramsar.blogfa.com

سلام اگر بودی بدیدی !! مسئولین بخوانند
چگونه آلودگی اخلاقی در این مجتمع بود هست !!!!.....
یک روز از روزهای خدا آن روز هم ایام فاطمیه بود من با دوست عزیزی که سید اولاد پیامبر هم بود گفتم این همه مردم میروند توی این مجتمع توی این روز ها هم ایام فاطمیه است چطور متجمعی است که این همه دختر پسر مخاطب داره بریم تو بلاخره رفیتم .
اول ورودی آن نشانه های تهاجم فرهنگی که بیداد می کرد کو دیدگاه بصیرت ! بلاخره این سیده ما گفت : ترا خدا نریم تو ضایعه میشیم !! گفتم بخدا ورود به اینجا عین ورود به میدان مینه دل زدیدم بدریا رفتیم تو وای انگاری دو قدم داخلش عین هو رفتی باشی فرهنگ چقدر وسایل لوکس چقدر تجملات چقدر بی بندباری یک هو فکر کردم توی بازار مرشد دبی هستم تازه انجا اینقدر چشم چرانی و.... نیست ولی اینجا ... هول ورم داشت زنها و دخترکانی که صوری بزک کرده انگار اومدن فرهنگ دارند راحت توی این متجمع تنازی و عشوه گری و پول بیچاره بابا مامانی که با هزار تر فن از عایدات شان اندوخته بودند کف دستشان گذاشته براحتی برخ دیگران می کشیدن و قیمت می گرفتن و بعد تجزیه تحلیل می کردن که نه این جنس خوب نیست این من از ترکیه خریده بودم بهتره و..... گوشم صدای شکستن خنده مضحکانه جوانکی که با گیسوان بلند و روغن زده با تی شرت آستین حلقه ای برنگ زننده ای تن کرده توجه ام را جلب کرد آره براحتی انگاری بیرون این متجمع رامسر نبود شهر شهید پرور نبود بهتربگم ایام فاطیمه هم نبود !! عجبا !! چشم کرده به دخترکانی که با البسه رنگی و زننده ای که هر ببیننده ای را مجذوب خود می کرد براحتی داشتن گناه چرا می کردند ! آره چه فروشندگان و چه خریدار ان این مجتمع انگاری همه از یک قماش بودند ! جالبتر همه ما دو نفر را نگاه می کردند انگاری لباس و پوشش ما برای آنها تازه گی داشت محاسن بلند دوستم و جو گندمی من برای همه گان جالی تعجب بود بهم دیگر اشاره می کردن می گفتند فکر می کردند ما از بچه های منکرات هستیم !!
تازه اصلا به ما توجه ای هم نداشتن فروشنده لوازم آرایشی که فروشگاهش روبروی طبقه دوم بود دخترکی بود شاید ۱۶ ساله چنان آرایش کرده بود آدم فکر می کرد الانه که دارند با ماشین می برند برای جشن عروسی !!
بماند این خاطر تلخ ادامه داشت یکی از فروشنده ها آومد جلو گفت : آقایان کاری توی این متجمع دارند ؟ دوستم گفت دیدی کتکه رو خوردیم !! من با خنده تلخ گفتم آره مگه ما چی مونه نیایم توی این متجمع برای خرید. گفت : آخه اینجای جای شما ها نیست مخصوصا بچه های ماست !! جالب بود !! گفتم : حالا که هوا کمی گرمه ما بخاطر خوردن هوای خنک آومدیم تو گفت : این متجمع کلا مشکل داره تعجب کردم کیم هم ترسیدم گفتم نکنه چند نفری بریزن توی سر ما مارو درب داغون بکنند وقتی چنین جالی چنین نظارتی نباش حتما زور گیری و و..... هم وجو داره دیگه نداره ؟ پی رد خودمان گرفتم بیایم بیرون ولی بخدا نظارتی نیست چه از نظر قیمت رعایت شئونات و بهترین کلمه همان هر کی هرکیه هر جوری لباس می فروشند و.... خوب اخه ترا خدا شما برید ببینید خجالتش می گیره اگر کمی دین دست پا گیرد نباشه تو هم مثل انها بودی و میشی راستی یکی می گفت : وقتی بارون می اد توی زیر زمین پر از آبه کی فرو بریزه با خداست پیمانکارش فکر خروجی آب نکرده از مشکلات این متجمع گفت از سازه های استفاده شده از گرفتن پولهای کلان و جالب اینکه ایشان اعتراض داشتن چرا به این متجمع مجوز دادن ولی پارکینگ نداره بصورت سوری انجام شده ....
این قسمیت از دفترچه خاطراتم بود چون دیدم اینجا بحث پلمب مجتمع نگین شد گفتم شاید بخش دیگر مسئولین هم به این دفترچه خاطراتم رجوع کنند و بدانند چه باید کرد !!

س_الف پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:54

کار بسیار زیرکانه ای بود
آقای عمرانی با این کار هم وظیفه سازمانی خود را انجام دادند هم دل مسئول مجتمع نگین که بنظر میرسد خیلی هم دست و دل باز است رابدست آوردند
دوست عزیز تعطیلی یک رستوران وسالن پذیرایی در ماه مبارک رمضان چه کمکی به محیط زیست مینماید؟ در این ایام همه رستورانها به خودی خود تعطیل می باشند و نیازی به زحمت شما نیست
/

یه نفر پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:18

آیا مردم می دانند ؟

1 . آیا می دانید در مورد طول کشیدن پل رامسر مقصر اصلی کیست ؟
وقتی که در چند سال پیش بحث ساخت چنین پلی مطرح شد فرماندار وقت یعنی سید احمد میری به دلیل اینکه خود مشارکتی و مدیر کل راه استان وقت کارگزارانی بود بر سر مسائل سیاسی اختلاف داشتند و به همین دلیل این پروژه بزرگ به شهرداری واگذار شد .
و دود اون تا حالا هم داره به چشم مردم میره .

2 . در چند سال پیش که تعدادی حق استخدام در یکی از سازمانها به رامسر داده شده بود سید احمد میری که خود اهل بابل بود به استان اعلام کرد که افراد با صلاحیت برای استخدام در رامسر نداریم !!!!!!!!
آیا شما باور می کنید که ما افراد تحصیل کرده ی با صلاحیت در رامسر نداشته باشیم ؟؟؟

3 . بر طبق برخی منابع مورد اعتماد گفته شده که وقتی سید احمد میری جای خود را به فرماندار فعلی میداده حدود 2 میلیارد تومان از اعتبارات رامسر نزدیک بود که برگشت بخوره ولی به هر حال با تلاش مسئولین جدید و هزار دوز و کلک این پول برگشت نخورد و حدود 12 روستای رامسر آسفالت شد .


هر چند میدونم گفتن این حرف ها فایده نداره ولی خوب گفتم تا گفته باشم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد