رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در یکسال گذشته:حدود 1500 دهیاری جدید در مازندران ایجاد شد

در یکسال گذشته:

حدود 1500 دهیاری جدید در مازندران ایجاد شد

ساری - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه تحولات جدی در زمینه محرومیت زدایی و تحول در روستا در دولت نهم در مازندران شده است، اظهار داشت: فقط در حدود یکسال گذشته 1450 دهیاری در مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی هاشمی حیدری عصر شنبه در آیین تودیع ومعارفه مدیران کل دفترامورروستایی استانداری مازندران با اشاره به  تشکیلات امورروستایی استانداری مازندران تصریح کرد: دردولت نهم با ایجاد1450دهیاری جدید تحول بزرگ و قابل لمسی درخدمت رسانی به روستاییان درمازندران رخ داده است.

وی به اجرا و بهره برداری 12 طرح آبرسانی روستایی هفته دولت امسال در 26 روستای استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرحها بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است که طی آن چهار هزار خانوار استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

هاشمی همچنین از اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در11شهرستان استان خبر داد و تصریح کرد: 21 هزار واحد مسکونی روستایی تاکنون درشهرستانهای آمل، نور، نوشهر، ساری، قائم شهر، بابل، نکا، چالوس، تنکابن و رامسر از محل اعتبارات ملی بهسازی ون و سازی که برای آن 11میلیارد تومان هزینه شده است.

وی نحوه و سرعت انتقال امکانات شهری از جمله مخابرات، برق، پست، بانک و گاز به روستا در سه سال اخیر را چشمگیر دانست و گفت: چهار دهنه پل با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان و بیش از 100کیلومتر راه آسفالته با اعتبار چهار میلیارد تومان هفته گذشته در 44 روستای استان به بهره برداری رسید.

در پایان ذات الله زارعی به عنوان مدیرکل جدید دفترامورروستایی مازندران معرفی و از خدمات معصوم معصومی قدردانی شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی حلاجیان سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:34

سلام
با مطلب جدیدی بروزم.
باسپاس.

پسر یه مسئول دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 http://aghazadeh-ramsar.blogfa.com

ساده و صمیمی ولی بی تعارف

www.aghazadeh-ramsar.blogfa.com

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد