رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر میزبان نخستین جشنواره سراسری گردشگری روستایی

رامسر میزبان نخستین جشنواره سراسری گردشگری روستایی

***

***

ساری - خبرگزاری مهر: نخستین جشنواره گردشگری روستایی کشور، روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه سفرهای همگانی، معرفی مسیرهای جدید گردشگری، جاذبه های نو و استفاده از ظرفیتهای نهفته گردشگری ارزیابی کرد.

رحمت عباس نژاد افزود: شناخت اکوتوریسم و ترغیب گردشگران به استفاده بهینه از طبیعت، دوستی با آن و مسئولیت در قبال حفظ محیط زیست از دغدغه های مسئولان و مردم است.

وی از روستای گرسماسر به عنوان یکی از 17روستای هدف گردشگری در مازندران نام برد و گفت: فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آموزش مردم جهت جذب گردشگر در مناطق مختلف از مقوله هایی است که در توسعه گردشگری آن هم گردشگری روستایی لازم و ضروری به نظر می رسد.

رئیس سازمان گردشگری مازندران اظهار داشت: برگزاری جشنواره های اینچنینی با همکاری دستگاههای اجرایی ضمن ایجاد تعامل بیشتر دستگاه ها و نهادهای مختلف متولی توسعه گردشگری، موجب آشنایی بیشتر مردم با عملکرد و شرح وظایف متولیان استان خواهد شد و مسیر دستیابی به هدف را هموار خواهد کرد.

این جشنواره پنج شنبه و جمعه هفت و هشت شهریور ماه در شهرستان رامسر، روستای هدف گردشگری گرسماسر برگزار خواهد شد.

جشنواره فوق با همکاری معاونت گردشگری  اداره کل برنامه ریزی گردشگری داخلی کشور، فرمانداری رامسر و شورای اسلامی روستای گرسمار، شرکت گسترده مسافر ایرانیان و شرکت خدماتی و جهانگردی بهشت گستر خزر برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد