رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امیراحمدی: اظهارات مشایی بعد از ملاقات من با موفاز بود

***

امیراحمدی:

***

اظهارات مشایی بعد از ملاقات من با موفاز بود

(خبر ویژه کیهاندوشنبه 4 شهریور 1387)

***
هوشنگ امیراحمدی ادعا کرد: سخنان آقای مشایی درباره دوستی با مردم اسرائیل، متعاقب ملاقات من با آقای موفاز ]معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی[ عنوان شد.
وی در گفت وگو با «سایت خبری ایران» به ملاقات چند ماه پیش خود با آن مقام صهیونیست اشاره کرده و می گوید: منظورم از دیدار با موفاز این بود که به ایشان بگویم موضع رسمی(!؟) ایران، نابودی اسرائیل نیست.
امیراحمدی درباره این سؤال که «واکنش مقامات ایرانی به دیدار شما با آقای موفاز چه بود» مدعی شد: هیچ عکس العمل منفی ای نشنیدم. حتی متعاقب ملاقات من، آقای مشایی، معاون آقای رئیس جمهور هم بدرستی گفت که ما با مردم اسرائیل مشکلی نداریم. من به عنوان یک ایرانی هیچ محدودیت قانونی ای برای دیدار با موفاز نداشتم. من البته حق ندارم که با پاسپورت ایرانی ام به اسرائیل سفر بکنم که البته هم نکرده ام.
برخلاف ادعای امیراحمدی، سیاست منطقی جمهوری اسلامی ایران همان کلام حضرت امام خمینی است که غده سرطانی اسرائیل باید از بین برود. برخی منابع خبری در پی سفرهای مشکوک امیراحمدی به تهران اعلام کردند که وساطت و هماهنگی برای انجام این سفرها از سوی اسفندیار رحیم مشایی هماهنگی می شود اما وی این خبر را تکذیب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد