رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاون استاندار مازندران در رامسر: مسئولان اجرایی باید انتقادپذیر

معاون استاندار مازندران در رامسر:

***

مسئولان اجرایی باید انتقادپذیر باشند

*** 

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار مازندران گفت: مسئولان اجرایی باید انتقادپذیر باشند تا نظام به درجات بالاتر برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، احمد جمشیدی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در رامسر با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های ایمان و تقوا بودند، افزود: با خون پاک این شهیدان نظام و انقلاب بیمه شد و استمرار یافت.
معاون استاندار مازندران اظهار داشت: انکار نقاط مثبت و برجسته کردن نقاط ضعف دولت تخریب است نه انتقاد، زیرا انتقاد ارزشیابی منصفانه عملکردهاست.
وی در ادامه به گوشه‌ای از عملکرد دولت نهم اشاره کرد و گفت: اگر با دید منصفانه به این عملکردها نگاه شود، عملکرد مثبت دولت به عینه مشاهده می‌شود.
فرماندار رامسر نیز در ادامه گزارشی از عملکردهای هفته دولت ارائه کرد و گفت: پروژه‌های هفته دولت با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است و تاکنون از سوی ادارات این شهرستان عملکرد‌ها مثبت ارزیابی شده است.
علی باباخانی ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌تمام مورد بهره‌برداری قرار نخواهد گرفت تا مردم نسبت به انجام پروژه‌ها احساس ناامیدی نکنند.
وی افزود: پروژه بسیار بزرگی در رامسر در حال انجام است که این پروژه در خصوص برق این شهرستان است.
فرماندار رامسر در مورد این پروژه خاطرنشان کرد: اگر این طرح اجرا شود با قطع برق مازندران، برق رامسر به برق گیلان وصل می‌شود.
وی گفت: این پروژه بیش از 2 میلیارد تومان هزینه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد