رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تجلیل از رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر

تجلیل از رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر

***

گروه سیاسی و اجتماعی: همایش سالانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران روز گذشته 29مردادماه با حضور معاون امور مجلس و استان‌های شورای تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در این همایش حجت‌السلام «یوسف یوسف‌پور»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان‌ها گفت: در سی‌اُمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران سعی در نزدیک‌تر کردن هرچه بیشتر اعضای شورا و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با همکاری نهادهای فرهنگی به مناسبت سی‌اُمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به اجرای 30 طرح فرهنگی کلان در سطح این استان کرده است که با هماهنگی استاندار مازندران سعی در تأمین اعتبار آن را داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: برابر نظر کمیته نظارت و ارزیابی این شورا در ستاد دهه فجر سال گذشته، کمیته قرآن و نهج‌البلاغه که به عهده سازمان تبلیغات اسلامی این استان بوده است به‌عنوان یکی از کمیته‌های برتر انتخاب شده که به همین منظور از مدیر کل این نهاد مازندران تجلیل شد.

در ادامه این همایش سید «محمد قاسمی»، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، نیز طی سخنانی به شیوه‌های نوین تبلیغات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حجم بالایی از تبلیغات و فناوری‌های ارتباطی نوین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: یکی از عوامل مؤثر در تبلیغات، شیوه نوین تبلیغات است که جهاد دانشگاهی مازندران اقدام به طراحی دوره‌ای دانشگاهی باعنوان شیوه تبلیغات کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: با برگزاری این دوره دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری می‌توان به اهداف عالی تبلیغات در کشور دست یافت.

همچنین این طرح پیشنهادی جهاد دانشگاهی در شورا به تصویب رسیده است و ملزم به پیگیری جهت اجرایی شدن آن است.

در پایان این همایش از هفت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرهای نور، نکا، آمل، رامسر، ساری، فریدونکنار و کیاسر تجلیل به‌عمل آمد.

نظرات 2 + ارسال نظر
linkboxfa دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:51 http://linkboxfa.gigfa.com

اگر سایت خود را در حدی میبینید که باید باز دید کننده ی بیشتر داشته باشد کافیست
در سیستم لینک بوکس فا قرار گرید تا الاه بر عضو بودن در زیباترین وحرفه ای ترین سایت
لینک بوکس در جهان , بازدید کننده ی خود را هم 100 برابر کنید
http://linkboxfa.gigfa.com

حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:33 http://www.oko.ir

موفق باشید و به توانایی های خود کم بها ندهید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد