رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس سازمان نظام پزشکی رامسر:متخصصان جراح در رامسر از نداشتن بیم

***

رئیس سازمان نظام پزشکی رامسر:

***

متخصصان جراح در رامسر از نداشتن بیمارستان خصوصی رنج می‌برند

*** 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام پزشکی رامسر عدم وجود بیمارستان خصوصی در سطح شهرستان را یکی از عمده‌ترین مشکل جامعه پزشکی دانست.

لطفعلی پورکاظمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر با توجه به اینکه در رامسر بیمارستان خصوصی وجو ندارد و بسیاری از متخصصان جراح از این قضیه رنج می‌برند، افزود: از آنجایی که هزینه‌های بخش دولتی برای بیماران جراحی کافی نیست، بسیاری از جراحی‌های شهرستان به تهران یا رشت ارجاع داده می‌شود.
وی اظهار داشت: در رامسر 153 عضو نظام پزشکی داریم که از این تعداد 90 نفر پزشک، 14 نفر دندانپزشک، 9 نفر داروساز، 9 نفر دکترای علوم آزمایشگاهی، 28 نفر ماما و 10 نفر لیسانس دارای پروانه هستند.
پورکاظمی افزود: با توجه به مجهز بودن بیمارستان رامسر، اعتماد بیماران به پزشکان و کم بودن جمعیت رامسر، امکان تاسیس بیمارستان خصوصی در رامسر نیست اما تاسیس درمانگاه‌هایی در رامسر که اقدامات پزشکی ارائه دهند، می‌تواند در برنامه کار قرار گیرد.
وی با اشاره به تاسیس دانشکده بین‌المللی در رامسر گفت: با احداث این دانشکده و کمک‌هایی که از طرف نهاد ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت می‌گیرد، انقلاب پزشکی در رامسر روی خواهد داد و بر اعتبار علم و دانش روز پزشکان بومی و استانی افزوده می‌شود.
پورکاظمی بیان داشت: در رامسر نیاز به MRI، مرکز بازتوانی قلب، پزشکی هسته‌ای برای اسکن گواتر، سرطان‌ها و استخوان‌ها داریم، همچنین برای ساختمان نظام پزشکی که زمین آن را مرحوم حاج اسماعیل افتخاری اهدا کرده است، نیز اقدام عملی صورت نگرفته است.
وی گفت: اگر بخش‌های خصوصی و دولتی بتوانند اعتبار ویژه‌ای برای این امور اختصاص دهند، کمک شایانی برای جامعه پزشکی شهرستان می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد