رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بوذرجمهرخلعتبری: از شایعه‌پردازان به طور رسمی شکایت می‌کنم

بوذرجمهرخلعتبری:

***

از شایعه‌پردازان به طور رسمی شکایت می‌کنم

بوذرجمهرخلعتبری اعلام کرد: با هماهنگی دفتر حقوقی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سایت رامسرنیوز که بدون اطلاع و آگاهی بنده خبر استعفای معاون رئیس جمهور و جانشینی اینجانب را درج کرده است، شخصا به مراجع قضایی شکایت خواهم برد.

به گزارش میراث آریا (chtn) بوذرجمهرخلعتبری معاون دفتر هماهنگی و تشکل‌های غیردولتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این مطلب گفت: بنده رسما اعلام می‌کنم که از هیچ یک از سایت‌های رسمی و غیررسمی با بنده تماسی گرفته نشده است و سایت مذکور بدون آگاهی و اطلاع بنده از این جریان و خودسرانه اقدام به نشر اکاذیب کرده است.

وی تصریح کرد:صراحتا اعلام کنم که برای سایت‌هایی که بدون داشتن منبع خبری موثق اخبار را اعلام می‌کنند، باید اظهار تاسف کرد، چرا که آشکارا معلوم است که این سایت‌ها به دنبال جریان‌سازی و رسیدن به منابع رسمی خود هستند و از هدف اصلی خود که اطلاع‌رسانی درست به ملت است غافل مانده‌اند.

وی با اظهار تاسف از درچ چنین اخباری در سایت‌های خبری که مورد اعتماد ملت جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: اگر به درستی پایگاه اطلاع‌رسانی رامسرنیوز شروع کننده موضوع باشد، باید گفت که این امر شیطنتی بیش نبوده و نیست. شیطنتی که به نظر می‌رسد در آینده نه چندان دور اهداف آن آشکارخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان معاون دفتر فرهنگی و تشکل‌های غیردولتی این سازمان هنوز نمی‌دانم با چه هدفی و از سوی چه گروهی درج اخبار و اکاذیب در مورد استعفای مهندس مشایی پیگیری می‌شود، اما با این حال رسما اعلام می‌کنم که بنده به هیچ عنوان در ایجاد این جریانات دخالتی نداشته و ندارم.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی که به گروه‌ها و احزاب سیاسی متصل هستند به دنبال اهداف دیگری بوده و هستند و با ایجاد جریانات رسانه‌ای قصد تخریب معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد