رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رییس شورای شهر رامسر:بیشتر فاضلاب‌های این شهر به دریا ریخته می‌ش

رییس شورای شهر رامسر:
بیشتر فاضلاب‌های این شهر به دریا ریخته می‌شود
هیچ یک از مصوبات سفر ریاست جمهوری در بخش گردشگری به مرحله اجرا نرسیده است

***

رییس شورای شهر رامسر گفت: متاسفانه بیشتر فاضلاب‌های این شهر به دریا ریخته می‌شود که این امر مشکلات فراوانی را برای شهروندان و گردشگران به وجود آورده است.

اسماعیل گوهر رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه مازندران، با اشاره به مشکلات گردشگری در این شهرستان، افزود: اعتباراتی که تاکنون به بخش گردشگری اختصاص یافته به هیچ عنوان کافی نبوده و متاسفانه هیچ یک از مصوبات سفر ریاست جمهوری در بخش گردشگری به مرحله اجرا نرسیده است.

وی درباره مشکلات مربوط به زیرساخت‌های شهری، اظهارکرد: یکی از این مشکلات فاضلاب‌ها هستند که اکثر شهرهای مازندران با آن مواجه‌اند.

وی با بیان این که برای دفع زباله در رامسر با مشکلات زیادی رو برو هستیم به جمع‌آوری زباله‌های این شهرستان در منطقه‌ای به نام اشکته چال، اشاره کرد و افزود: پسماند این زباله‌ها وارد آب‌های زیرزمینی شده و از لحاظ زیست محیطی، وضعیت بسیار بدی را ایجاد کرده است.

رییس شورای شهر رامسر درباره مکانیزه شدن بخش کشاورزی این شهر به ایسنا گفت: در حال حاضر تنها خواسته ما در نظر گرفتن اعتباراتی برای جبران خسارت برف شدید سال گذشته است و با شرایط موجود مکانیزه شدن کشاورزی، سودی ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه اعتباراتی که برای جبران خسارات کشاورزان پیش‌بینی شده بسیار ناچیز است که از مسؤولان به ویژه استاندار می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.

گوهر رستمی با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان رامسر، تصریح کرد: احداث سد مجیران می‌تواند مشکلات موجود را حل کند ولی متاسفانه تاکنون برای احداث تصفیه‌خانه این سد هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: در حال حاضر فقط یک تصفیه‌ خانه شنی در این سد نصب شده که هنوز به لوله کشی آب شهری وصل نشده است.

رییس شورای شهر رامسر با تاکید بر توجه بیشتر استاندار به شهرداری‌های کوچک فاقد درآمد کافی به ایسنا، گفت: در صورت ادامه این روند شهرداری‌ها از پرداخت حقوق کارمندان خود نیز عاجز خواهند شد.

گوهر رستمی خاطر نشان کرد: انتظار داریم حقوق کارمندان شهردای از محل اعتبارات دولتی پرداخت شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
gomnam یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:12 http://www.maktabeshohada.blogsky.com

با سلام وصلوات بر محمد وآل محمد
جای قلم شما و وبلاگ بسیار زیبای شما در لینک باکس ما خالیه اگه افتخار دهید در لینک باکس ما عضو شوید و از جوایز ارزنده ما مخصوصا اینتر نت رایگان بهرهمند شوید و نتیجه ی فوق العاده ی کارتان را ببینید
منتظر شما هستیمدریافت کد(برای ثبت نام یا به وبلاگ مراجعه کنید یا کد لینک باکس رو در وبلاگتان بگذارید ویک خواهش مارا در لینک دوستان خود قرار دهید وبه ما هم خبر دهید تا ما هم این کار رو برای شما انجام دهیم)

<!-- Begin ParsTools.com Linkbox Code --><script language="javascript" src="http://www.parstools.com/linkbox/code/?LinkBox=11480&width=400&height=300"></script><!-- End ParsTools.com linkbox code -->

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد