رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران:کمربندی دریایی در شهرستان رامسر ساخته می‌شود

استاندار مازندران:

*** 

کمربندی دریایی در شهرستان رامسر ساخته می‌شود

***

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت:‌ با دستور معاون اول رئیس جمهور، احیای نساجی مازندران وارد مرحله جدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: احیای صنعت نساجی در استان مازندران به ویژه در شهرستان قائمشهر از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان بوده است.
وی با اشاره به تمکین و اراده بانک ملی برای حل مشکلات نساجی در مازندران تصریح کرد: در شنبه هفته آینده جلسه‌ای نیز با حضور مدیرعامل بانک ملی برگزار می‌شود.
کریمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولت‌مردان جمهوری اسلامی و مردم استان تبریک گفت و تصریح کرد: در هفته دولت 555 پروژه با اعتباری بالغ بر 310 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
کریمی یادآور شد: در هفته دولت 131 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.
وی زمینه‌های افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها را در مخابرات، جهاد کشاورزی، راه‌سازی و پل‌سازی، آب رسانی، خدمات عمرانی شهرداری‌ها، شهرک‌های صنعتی، مسکن، آب روستایی، خدمات بهداشت و درمان، گازرسانی، نوسازی مدارس، شیلات و راه‌آهن برشمرد.
استاندار مازندران با اشاره به تلاش دولت برای اجرایی کردن مصوبات دور اول سفر گفت: تاکنون از مجموع 196 مصوبه دولت، 83 درصد آن اجرایی شده است.
وی ادامه داد: 23 درصد این مصوبات به بهره‌برداری رسیده و بیش از 120 طرح و پروژه نیز پیشرفت فیزیکی 10 تا 90درصد دارد.
کریمی با اشاره به اینکه در برخی از مصوبات، از برنامه طراحی‌ شده جلوتر هستیم، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور، در راستای اجرای مصوبات دولت، کمربندی دریایی در شهرستان رامسر ساخته می‌شود.
وی هدف از اجرای این پروژه را بهره‌برداری اقتصادی، رفع ترافیک و جذب گردشگر عنوان کرد و یادآور شد: مطالعات این طرح به پایان رسیده و برای اجرای آن فراخوان بین‌المللی برای جذب سرمایه‌گذاری صورت گرفت.
وی مهم‌ترین پروژه افتتاحی هفته دولت را در سال جاری، راه‌اندازی عملیاتی فاز یک بندر امیرآباد برشمرد و بیان داشت: برای اجرای فاز یک امیرآباد 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
وی در پاسخ به پرسشی درباره تغییرات مدیریتی در مجموعه مدیریت استان مازندران گفت: تغییر امری بدیعی است و بنا ندارم به این تغییرات دامن بزنم.
استاندار مازندران در عین حال تغییرات مدیریتی در بخشی از مدیریت اجرایی استان را رد نکرد و تصریح کرد: تغییرات مدیریتی صددرصد در مازندران وجود دارد.
وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های متعدد مازندران در بخش گردشگری خواستار معرفی این ظرفیت‌ها از زبان رسانه به مردم مازندران و کشور شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد