رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تجلیل از دانش آموزان برتر کشور در رامسر

***

تجلیل از دانش آموزان برتر کشور در رامسر

***

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش مازندران، پذیرش مسافران در 24 ستاد اسکان تابستانی از اول تیر ماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
این تعداد مسافر در قالب 45 هزار خانوار فرهنگی و 75 خانوار غیر فرهنگی از امکانات و تسهیلات رفاهی محل اسکان استفاده کرده‌اند.
مسافران تابستانی در هزار و 674 کلاس درس در 224 آموزشگاه مازندران اسکان یافتند و از این تعداد آموزشگاه 82 واحد به صورت تمام تجهیز، 81 واحد نیمه تجهیز و 61 واحد عادی است.
در خبر دیگر این سازمان از اعلام اسامی دانش‌آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی در مرحله کشوری خبر داد.
سازمان آموزش و پرورش اسامی دانش‌آموزان برگزیده مرحله کشوری مسابقات شعر، داستان، مطالعه و تحقیق را اعلام کرد.
در مرحله آموزشگاهی این مسابقات 67 هزار و 949 دانش‌آموز شرکت کردند که 24 اثر به مرحله کشوری راه یافتند و 19 اثر حائز رتبه‌های برتر شد.
در بخش پسران در رشته مطالعه و تحقیق شبیر قادر نژاد، احمد مهدوی و محمد الیاسی از ناحیه دو ساری، محمدرضا امین یاوری و جواد کریمی از رامسر و مهدی قنبری، محمد شاملی و جهانگیر فرجی از ناحیه یک ساری، در رشته شعر ابوالفضل پنبه کار از جویبار، محمدرضا بابلی از آمل، رضا تالانه از قائمشهر و ابوالفضل عباس زاده از بابل و در رشته داستان احسان گرجی پور احمدی از بابلسر، مصطفی حسن زاده از چالوس، پوریا چوبچیان از بابل و حمید قربانی از ناحیه دو ساری حائز رتبه‌های برتر شدند.
در بخش دختران در رشته مطالعه و تحقیق، فاطمه زهرا کاظم نژاد، زهره لیوانی، الهام مردانی، مقدسه رضایی، فاطمه جلالی، نرجس حیدری، فروغ مظلومی، فاطمه کرمی پور، مریم قربانی، زینب فرهادی و سمانه باباپور نوری از بهشهر، در رشته شعر حنانه سلیمان زاده از چالوس، محدثه مهدوی از محمودآباد و فریده قلی زاده از بابلسر و در رشته داستان صدیقه یوسف علی تبار از بابلسر رتبه‌های برتر را کسب کردند.
از دانش‌آموزان برگزیده این مسابقات اول تا نهم شهریور ماه سال جاری در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر تجلیل می‌شود.
درخشش دانش‌آموزان مازندرانی در مسابقات سراسری فرهنگی و هنری نیز دیگر خبری بود که سازمان آموزش و پرورش آن را برای رسانه‌ها ارسال کرد.
دانش‌آموزان مازندرانی برای سومین سال متوالی عنوان فعال را در طرح سرود همگانی کشور به خود اختصاص دادند.
این موفقیت در جریان رقابت 302 هزار و 871 دانش‌آموز شرکت کننده در بیست و ششمین مرحله مسابقات هنری دانش‌آموزان کشور حاصل شد.
در مرحله استانی مسابقات سرود 50 گروه از دانش‌آموزان دوره متوسطه شرکت کردند که دو گروه از شهرستان‌های بابلسر و گلوگاه به مرحله کشوری راه یافتند و رتبه اول را کسب کردند.
در رشته‌های انفرادی هنرهای دستی و تجسمی از بین 69 اثر ارسالی از مازندران، آثار زنده یاد مرحوم سینا حلاجیان از تنکابن در رشته خوشنویسی، مجتبی ولی زاده از میاندرود در کاریکاتور، میلاد عابدین زاده از بابل در منبت کاری، شهاب رعیت پرور از ساری در مداد رنگی، سینا کیایی فر از چالوس در نگارگری، مجید فرهمند از آمل در رنگ روغن، فرهاد نعمت زاده از بابل در معرق، پیمان مهدی پور از بابلسر در خوشنویسی، سحر یداللهی از بلده در نمدمالی، مهرنوش تیموری از ساری در نقاشی خط، آنالی کاهویان از آمل در آبرنگ و رویا محمدنیا افروزی از بابل در قلم زنی به عنوان برتر انتخاب شدند.
در بخش فیلم کوتاه دانش‌آموزان، بهناز اکبری از بندپی غربی با فیلم کرچال، سعیده محمدپور از بابل با فیلم خیلی نزدیک، فتانه آقاجانی از بابلسر با فیلم صندلی آبی، فاطمه اله قلی زاده از بندپی غربی با فیلم تلخ و شیرین، زهرا محمدیان از بابل در فیلم دوردستی نامجهول، سپیده رضاییان از آمل با فیلم همکلاسی، مریم اکبرزاده از بابل با فیلم عبور، لیلا مراد مجیدی از چالوس با فیلم رویای همگانی، میکاییل مقیم پور از بابل با فیلم طبیعت من، شایان منشی زاده از بابلسر با فیلم دیوار دودی و امیر عباس خلیلی از بابل با فیلم لبخند سرد حائز عنوان برتر و فعال شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد