رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

31 مرداد لیگ برتر کانوپولو آغاز می‌شودرامسر - اراک

***

31 مرداد لیگ برتر کانوپولو آغاز می‌شود

***

رامسر - اراک

***

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ برتر کانوپولو زنان و مردان پنج شنبه 31 مرداد و جمعه اول شهریور ماه با برگزاری 24 دیدار برگزار می شود.
بر این اساس 31 مرداد از ساعت 30/9 شهرداری اصفهان به مصاف ملوان نیروی دریایی می رود، کیش پارس مارین رامسر با هیئت قایقرانی اراک دیدار می کند، شهرداری اصفهان و کیش پارس مارین رامسر با هم مسابقه می دهند، ملوان نیروی دریایی انزلی با هیئت قایقرانی اراک مسابقه خواهد داد، شهرداری اصفهان به دیدار هیئت قایقرانی اراک می رود و کیش پارس مارین رامسر با ملوان نیروی دریایی انزلی پیکار خواهد کرد.
این رقابت ها در شهرستان انزلی و در زیر پل غازیان برگزار خواهد شد. در گروه ب نیز که در پارک جهان نما کرج برگزار خواهد شد، شهید نادری کرج با هیئت قایقرانی کرمانشاه، هیئت قایقرانی خراسان رضوی با هیئت قایقرانی قزوین، شهید نادری کرج با هیئت قایقرانی خراسان رضوی، هیئت قایقرانی کرمانشاه با هیئت قایقرانی قزوین، خراسان رضوی با هیئت قایقرانی کرمانشاه و شهید نادری کرج با هیئت قایقرانی قزوین مسابقه خواهند داد.
رقابت ها در بخش مردان جمعه در گروه الف در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد و از ساعت 30/9 نفت فلات قاره به مصاف استقلال مازندران می رود، شهرداری اصفهان با حافظیه شیراز دیدار خواهد کرد، نفت فلات قاره و شهرداری اصفهان به مصاف هم می روند، استقلال مازندران با حافظیه شیراز رقابت می کند، شهرداری اصفهان به دیدار استقلال مازندران می رود و نفت فلات قاره با حافظیه شیراز دیدار می کند.
در گروه ب نیز که در پارک جهان نما کرج برگزار خواهد شد، شهید نادری کرج با ملوان نیروی دریایی انزلی دیدار خواهد کرد، هیئت قایقرانی زنجان به دیدار هیئت قایقرانی قزوین می رود، شهید نادری کرج به مصاف هیئت قایقرانی زنجان خواهد رفت، ملوان نیروی دریایی انزلی با هیئت قایقرانی قزوین، شهید نادری کرج با هیئت قایقرانی قزوین و ملوان نیروی دریایی با هیئت قایقرانی زنجان مسابقه خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد