رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان رامسر :آزادگان سند ج

***

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان رامسر :

***

آزادگان سند جاوید ایثارگران 8سال دفاع مقدس اند

***

رامسرنیوز- واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر طی مراسم باشکوهی به مناسبت نیمه شعبان و همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر از مقام آزادگان و دانش آموزان ممتاز خانواده شاهد و ایثارگر تجلیل نمود.

به گزارش خبرنگار ما،غلام حسین فتوکیان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان رامسردر این مراسم طی سخنان کوتاهی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت : آزادگان ما وارثان شهیدان اند و مانده اند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهندو در صحنه های سازندگی حماسه ای دیگر بیافرینند. وی گفت تجلیل از مقام آزادگی تجلیل از صبر ایثار و جانفشانی است.

فتوکیان در ادامه به برنامه های جشن اشاره کرد و گفت : در این جشن که در آستانه میلاد با سعادت مهدی موعود (عج) برگزار شد از 68 آزادهخ سر افراز شهرستان و 165 دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل می شود که از این تعداد 85 نفر مقطع ابتدایی ، 45 نفر راهنمایی و 36 نفر متوسطه اند .

 وی همچنین افزود :در این مراسم از 12 پسر و دختری که به سن تکلیف رسیده اند نیز تقدیر می شود . در ادامه مراسم محمد رحیمیان مسول واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل و تکریم از گنجینه های ارزشمند دانست و گفت :آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که در درون آن ، فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است .

وی همچنین افزود: ثبت وقایع اسارت پلی است برای انتقال فرهنگ اسارت به جوانان و سایر اقشار جامعه که حاملان این فرهنگ باید ضمن حفظ آن ، چاره ای نیز برای ترویج آن بیندیشند . رحیمیان در ادامه گفت : بیان فرهنگ اسارت  برای جامعه جوان ما ، امری حیاتی و کاری بس دشواراست. لذا برای ثبت  وقایع اسارت و ترویج آن نیاز مبرم به آزادگان عزیزمان داریم.

 وی در ادامه از آزادگان شهرستان خواست تمامی خاطرات دوران اسارت خود را به صورت مکتوب به بنیاد شهید ارائه کنند تا بتوانیم گامی در راستای ثبت این آثار برداریم. شایان ذکر است که  درادامه  این همایش علاوه بر اهدا جوائز برنامه های شاد هنری از قبیل : شعبده بازی ، نمایش و ... نیز تعبیه شده بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد