رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سخنگوی شورای شهر رامسر:خبرنگاران مرکز ثقل مسیر سازندگی جامعه‌اند

***

سخنگوی شورای شهر رامسر:

*** 

خبرنگاران مرکز ثقل مسیر سازندگی جامعه‌اند

*** 

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر رامسر گفت: خبرنگاران نقش به‌سزایی در سازندگی جامعه دارند و در واقع خبرنگار مرکز ثقل این جریان است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدطاهر چاوش‌ثانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران افزود: نویسندگی و حرکت قلم می‌تواند جامعه را به سوی آزادگی، استقلال و حکومت الهی پیش برد.
چاوش‌ثانی به یکی از اهداف شورا در راستای کمک به خبرنگاران اشاره کرد و گفت: تشکیل خانه خبرنگاران از برنامه‌های شورای شهر است.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاری شغل پرخطر، همراه با تهدیدها و عواقب بسیار خطرناکی است و خبرنگاران ما چیزی جز عشق و علاقه برای انجام کار ندارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
سخنگوی شورای شهر رامسر اضافه کرد: وظیفه دستگاه‌ها و نهادهاست که برای حمایت و تجلیل از خبرنگاران قدم بردارند.
نایب رئیس شورای شهر رامسر نیز در این مراسم خبرنگاری را شغل حساسی دانست و گفت: خبرنگاری تنها یک حرفه نیست بلکه عشق، ذوق، هنر و خلاقیت است که خطرهایی را نیز به دنبال دارد.
علی امینی‌شاد تصریح کرد: بدون شک زندگی در دنیای ارتباطات نیازمند اطلاع‌رسانی کارآمد و حضور مطبوعات است.
وی اظهار داشت: مسئولان هم باید ظرفیت انتقادپذیری داشته باشند تا به کمک خبرنگاران بتوانیم به سوی اهداف جامعه قدم برداریم.
رئیس شورای شهرستان رامسر و عضو شورای شهر رامسر نیز در این مراسم گفت: به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی نیاز به زمان زیادی دارند و خبرنگاران باید در این راستا زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهر را فراهم کنند.
علیرضا رضی‌کاظمی افزود: برای رسیدن به این اهداف، خبرنگاران باید در راستای توسعه انتقادات را مطرح کنند تا مشکلات رفع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد