رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ایران یکی از خوش حساب‌ترین کشورهای دنیا در سرمایه‌گذاری است

معاون وزیر اقتصاد:

***

ایران یکی از خوش حساب‌ترین کشورهای دنیا در سرمایه‌گذاری است

***

خبرگزاری فارس: معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های فنی و اقتصادی کشور گفت: ایران یکی از خوش حساب‌ترین کشورهای دنیا در سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بهروز علی شیری ظهر امروز در حاشیه نشست با سرمایه‌گذاران استان مازندران در جمع خبرنگاران افزود: کشورمان در امنیت سرمایه‌گذاری در جایگاه مناسبی قرار دارد.
وی تصریح کرد: بدهی شرکت‌های خصوصی قبل از انقلاب به کشورهای خارجی تسویه حساب شد.
علی شیری با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در کشورمان همگام بر ظرفیت‌های کشور نیست، تصریح کرد: فضای کسب و کار در کشورمان به بازنگری نیاز دارد.
رئیس کل سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک‌های فنی و اقتصادی کشور اضافه کرد: رتبه کسب و کار کشورمان در مقایسه با سایر کشورهای باید افزایش دهد.
وی با اشاره به جایگاه مازندران در جذب سرمایه‌گذاری خارجی یادآور شد: مازندران یکی از بی‌بدیل‌ترین استان در جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.
علی شیری با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های استان مازندران می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاری‌ها مؤثر باشد، گفت: ساخت شهرک‌های آی تی در شهر‌های بابلسر، رامسر و ساری می‌تواند مقدمه‌ای باشد تا سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به سمت مازندران هدایت شود.
وی با اشاره به تصویب طرح آمایش صنعتی کشور و به تبع آن در استان مازندران بیان داشت: تصویب مشوق‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی گام مهمی برای صنعتی شدن بیشتر استان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد