رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طی جلسه ای در فرمانداری رامسر...

طی جلسه ای در فرمانداری رامسر

برنامه های هفته دولت بررسی شد

رامسرنیوز- آقاجانکردی معاون فرماندار رامسر با اشاره به روزهای دوم تا هشتم شهریور ماه که هفته دولت نامگذاری شده است گفت : شهیدان رجائی و باهنر از دولتمردانی بودند که الگوی کاملی برای افرادند ما و تمامی خدمتگزاران این مملکت باید او را نمونه مثبتی در امور کاری خود قرار دهیم و از آنها درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار ما،وی افزود : اگرآنها را  الگوی خود قرار دهیم باید کارهای خوبی برای ارائه داشته باشیم . همان طور که در سال گذشته در این هفته برنامه های افتتاحی داشتیم امسال نیز خواهیم داشت و پر جلوه تر خواهیم درخشید.

 آقاجانکردی در ادامه گفت : امسال نیز همانند گذشته یک روز از این هفته به نام روز کارمند نامگذاری می شود و ادارات از کارمندان نمونه خود تقدیر خواهند کرد.

 وی افزود : روزی از این هفته را نیز به ارباب رجوع اختصاص خواهیم داد و تمامی مسئولین یکجا در مصلی شهرستان پاسخگوی مردم خواهند بود و سایر روزها به افتتاحیه ها از قبیل سالن ورزشی ، افتتاحیه های جهاد کشاورزی ، اداره تعاون و ... اختصاص خواهد یافت.

در ادامه جلسه مسئولینی که افتتاحیه داشته اند برنامه ها و نظریات خود را در این راستا بیان نمودند. شایان ذکر است که آقاجانکردی در ادامه شفاف نویسی مطالب را از رسانه های جمعی خواستار شد و گفت : خبرنگاران باید تمامی برنامه های انجام شده را به طور صحیح به مردم ابلاغ نمایند و خبرهای اشتباه و نادرست را منعکس نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد