رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جشن بزرگ مبعث در رامسر

جشن بزرگ مبعث در رامسر

رامسرنیوز- به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم (ص) هتل آپارتمان کوثر با همکاری گروه موسیقی باران جشن بزرگ مبعث را برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار ما، این جشن که با تلاوت آیات روح بخش قرآن و پخش سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحمن باقرزاده امام جمعه رامسر  پس از عرض تبریک طی اشاره  کوتاهی  به رسالت پیامبر گفت : خداوند در حالی پیامبرش را به نبوت  و رسالت برانگیخت که جهالت سراسر جهان را فرا گرفته و ظلمت در وجود تمامی افراد رخنه کرده بود و مردم از حقایق آسمانی بریده بودند وی افزود : در آن زمان مردم از سجایا و اخلاقیات انسانی فاصله گرفته بودند و نیاز به بعثت در جامعه آن زمان موج می زد که خداوند پیامبر خود را با پیامی روشن مبعوث نمود.

 وی در ادامه گفت : خداوند رسالت پیامبر را در تزکیه و تعلیم خلق قرار داد و پیامبر نیز فرمود : تزکیه جامعه یعنی حرکت دادن مردم به سمت ارزشهای الهی و اسلامی که رسالت من پیامبر است. حجت الاسلام باقر زاده در ادامه به ضرورت وجود بعثت در آن جامعه اشاره کرد و گفت : جامعه جاهلیت قدیم نیاز مبرم به بعثت داشت و با بعثت نیز نجات یافت ولی جامعه اکنون چه طور ؟ وی خاطر نشان کرد : که آن روز جاهلیت کهن حاکم بود و اکنون نیز در جهان امروز بدون نبوت ، بدون پیام پیامبران و رسالت آن غرق در جهالت هستیم و آن جهالت کهن بود و این جهالت مدرن . وی افزود : هیچ فرقی بین این جهالت و آن جهالت کهن وجود ندارد هر دوی این ها نیازمند رسالت اند و تمامی مشکلات جوامع امروزی به دلیل فاصله گرفتن از انبیا است.

 در ادامه جشن گروه باران متشکل از10 نفر آقایان عبدالله آکنده مجری، ولی الله علیمرادی سرپرست ،بازیگر و نوازنده نی و دف ، حبیب نوروزی صدابردارو بازیگر ، نوازنده نی عباس پوریوسفی ، مرتضی همرنگ نوازنده ضرب و تنپک و خواننده  ، فرزند آقای همرنگ خواننده  ، احمد غریب نواز فیلم بردار، مهرداد حلاجیان تدارکات ، پنجعلی سازگار نوازنده سورنا و  حسین سازگار نوازنده دهل در برنامه های مختلف تئاتر ، سورنا ، موسیقی سنتی و ....هنرنمایی کردند و همچنین در این جشن جایزه هایی هم برای افراد شرکت کننده در مسابقه از طرف هتل آپارتمان کوثر اهدا گردید.

 در پایان جشن سید حسن حسینی مدیر عامل هتل آپارتمان کوثر رامسر پس از عرض تبریک و تشکر ویژه از گروه باران گفت : هدف از این جشن انجام وظیفه دینی و اسلامی ما بوده است که به انجام رسید و از تمامی مسئولین ، مسافرین و سایر شرکت کنندگان جشن تقدیر و تشکر نمود.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد