رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رامسر برگزار می‌شود:نهمین اردوی فرهنگی و مذهبی

 

در رامسر برگزار می‌شود:

نهمین اردوی فرهنگی و مذهبی دانش‌آموزان عشایر کشور 

 

گروه اجتماعی: نهمین اردوی فرهنگی و مذهبی دانش‌آموزان عشایر کشور، از 11 مردادماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.

«لطف‌الله عباسی» مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: نهمین اردوی سراسری دانش‌آموزان عشایر با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و با حضور یک هزار 500 دانش‌آموز عشایر برگزار می‌شود.

وی انتقال تجارب دانش‌آموزان عشایر به یکدیگر، شناسایی فرهنگ، ظرفیت‌ها و امکانات استان‌ها و تقویت روحیه جمعی و تعاون را از دیگر اهداف برگزاری این اردوی سراسری دانست و افزود: این اردو با رویکرد نوآوری و شکوفایی و در بخش‌های مذهبی، فرهنگی و هنری، اخلاقی، ورزشی، تفریحی و آموزشی برگزار خواهد شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور:
احکام اسلامی، مبانی اخلاقی، مهارت‌های زندگی، بهداشت و فرهنگ بومی از جمله مباحثی است که شرکت‌کنندگان در این اردو در بخش آموزش به آن می‌پردازند

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور همچنین تصریح کرد: احکام اسلامی، مبانی اخلاقی، مهارت‌های زندگی، بهداشت و فرهنگ بومی از جمله مباحثی است که شرکت‌کنندگان در این اردو در بخش آموزش به آن می‌پردازند.

عباسی بودجه برگزاری این اردو را بالغ بر 500 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دانش‌آموز تنها یکبار می‌تواند در این اردوها حضور داشته باشند لذا انتخاب شرکت‌کنندگان براساس برخورداری از شاخص‌های ممتاز اخلاقی و علمی صورت گرفته است.

وی از حضور 750 دانش‌آموز پسر عشایر در این اردو خبر داد و گفت: افتتاحیه بخش نخست این اردو 11 مردادماه جاری به مدت سه در اردوگاه شهید «میرزا کوچک‌خان جنگلی» رامسر برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور در پایان آغاز اردوی دو روزه ویژه دانش‌آموزان دختر را 16 مردادماه جاری عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد