رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تهیه طرح جامع اردوگاه کشوری میرزا کوچک خان رامسر آغاز شد

 

تهیه طرح جامع اردوگاه کشوری میرزا کوچک خان رامسر آغاز شد

 

ساری - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: به منظور بهره مندی لازم از جایگاه ممتاز کشوری اردوگاه کشوری میرزا کوچک خان رامسر طرح جامع و نقشه تفصیلی آن تهیه و نقشه برداری توسط سازمان نوسازی کشور انجام گرفت.

محمد صالح رضاخانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این طرح با توجه به منویات مقام معظم رهبری پس از احیای معاونت پرورشی وتوجه ویژه وزارت متبوع جهت اجرایی نمودن اهداف تربیتی و ورزشی به خواسته ها و نیازهای  دانش آموزان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور بهره وری بیشتر تفکیک فضلی اردویی پسران و دختران در این طرح مورد توجه قرار گرفته است افزود: اعتبار پیشنهادی اولیه این طرح 10 میلیارد تومان اعلام شده است.

رضاخانی تصریح کرد: شرایط آب و هوایی ایجاب می نماید که اسکان از حالت چادری به سازه های بتونی تغییر کند .

مدیر آموزش و پرورش رامسر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای این اردوگاه باید آن را از حالت فصلی به استفاده بهینه سالانه و نگاه صرف تفریحی به فرصتی برای یاددهی فنون، هنرها و اصول ارزشمند تربیتی تغییر یابد.

رضاخانی گفت: سال گذشته 71 هزار و 453 نفر در این اردوگاه پذیرش شدند که بیش از90 درصد آنان دانش آموز بوده اند.

وی افزود: این اردوگاه در زمینی با مساحت حدود 48 هکتار ، 117 سکوی چادری و 20 واحد خوابگاهی جزو چهار اردوگاه بزرگ کشور است که در سال 1344 تاسیس شده و ظرفیت پذیرش روزانه هزار و 200 نفر را در سکوهای چادری و در واحدهای خوابگاهی به صورت چهار فصل ظرفیت 500 نفر را دارد.

رضاخانی در پایان گفت: اردوی کشوری عشایر دهه دوم مرداد، اردوی کشوری کانونها دهه سوم مرداد و اردوی کشوری فرهنگی هنری دهه اول شهریور ماه سال جاری در این اردوگاه برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد