رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چهارمین همایش آموزشی پزشکان ناظر سلامت در رامسر

 

چهارمین همایش آموزشی پزشکان ناظر سلامت در رامسر

 

 

رامسرنیوز- اولین روز از چهارمین همایش آموزشی پزشکان ناظر سلامت که در تالار رامسر برگزار شده و تا ظهر فردا ادامه دارد به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ما،این همایش در راستای آموزش پزشکان ناظر بر سلامت در جهت امور درمانی 4 قشر جانبازان قطع نخاعی ، جانبازان اعصاب و روان ، جانبازان شیمیایی و والدین جانبازان برگزار شده است که در این همایش ابتدا دکتر حمید علی صمیمی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران طی یک دیدگاه کلی سطوح عملکرد های پزشکان نا ظر سلامت را در طرح پایش سلامت بیان داشتند و گفتند: در اولین سطح پایش سلامت باید شناخت درست از جامعه داشته باشیم تا افراد پرخطر را بهتر شناسایی کنیم و بعد باید بررسی کنیم که کدام افراد در این گروه پر خطر بیشترین آسیب را دارنو همچنان مراحل را یکی پس از دیگری با علم و درایت طی کرده تا اینکه بتوانیم به هدف اصلی که رسیدن به قله نظام سلامت است دست یابیم. وی در ادامه افزود: استمرار و ارزیابی طرح و رفع نواقص آن مهمترین بخش از کار است . در ادامه سخنان وی دکتر سید عباس میر صادقی به گزارش عملکرد این طرح پرداخت و گفت : این طرح از سال 84 آغاز و تاکنون توانستیم 117 ضایعه نخاعی ، 245 اعصابو روان و 200 جانباز شیمیایی را تحت پوشش قرار دهیم و حال در حال پوشش والدین جانبازان هستیم که تاکنون 3000 نفر از 12000 نفر آنها را تحت پوشش قرار دادیم. وی در ادامه افزود در این طرح هیچگونه محدودیت اعتباری نخواهیم داشت.

این همایش سپس با سخنان خانم دکتر استوار ، رحمانی و رضایی و همچنین دکتر درکی در زمینه های تغذیه ،آزمون های سنجش سلامت روانی ، PTSD  و............. تا شامگاه دیشب ادامه یافت. شایان ذکر است که این همایش فردا نیز تا ظهر با سخنان دکتر طائبی قائم مقام معاونت بهداشت و درمان  ستاد و پزشکان متخصص دیگر ادامه خواهد یافت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد