رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز عملیات احداث پایانه مسافربری رامسر

 

آغاز عملیات احداث پایانه مسافربری رامسر

 

 

خبرگزاری ایسکانیوز: کلنگ احداث پایانه مسافربری رامسر در هفته دولت به زمین زده می‌شود و پارک‌های ترافیکی ساری، بابل و تنکابن در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" پایانه مسافربری رامسر در زمینی به مساحت8 هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 40 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود.
امکانات این پایانه شامل دفاتر شرکت‌های مسافربری، محل استراحت رانندگان، سالن انتظار مسافران و امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران و رانندگان است.
به مناسبت بزرگداشت هفته دولت پارک‌های ترافیکی ساری، بابل و تنکابن نیز به بهره برداری می‌رسد.
فرهاد صالحیان مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران، گفت: یکی از روش‌های مؤثر آموزش‌های علمی احداث و بهره‌برداری پارک‌های ترافیکی است که براساس شبیه‌سازی یک محیط ترافیکی طراحی و ساخته می‌شود.
وی افزود: پارک‌های ترافیکی مجموعه آموزشی تفریحی است که با به کارگیری لوازم و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی متناسب با نیازمندی‌های گروه سنی کودکان و نوجوانان ( 11 – 5 سال ) برای آموزش‌های علمی و
نظری با هدف ارتقای دانش ترافیکی ، کاهش خطرات و افزایش ضریب ایمنی طراحی و راه‌اندازی می‌شود.
پارک ترافیکی ساری و بابل در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و پارک ترافیکی تنکابن در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع با پیگیری‌های این اداره کل و همکاری شهرداری و سازمان آموزش و پرورش و مساعدت سایر ارگان‌های ذیربط در حال ساخت و ساز است و پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد