رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تا پایان شهریور امسال در مازندران

 

تا پایان شهریور امسال در مازندران

تمام والدین شهدا و جانبازان زیر پوشش طرح پایش سلامت قرار می‌گیرند

 

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: تاکنون 3 هزار نفر از والدین جانبازان و شهدا زیرپوشش طرح پایش سلامت قرار گرفتند و تا پایان شهریور سال جاری بقیه نیز زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، میرعباس میر صادقی ظهر امروز در اولین همایش منطقه‌ای پایش سلامت افزود: این طرح در پنج شهرستان استان انجام گرفته و در چهار شهرستان در حال اجرا و در سه شهرستان نیز در حال انتخاب مرکز درمانی هستیم.
وی اظهار داشت: این طرح از سال 84 آغاز شد و در دو سال پس از شروع این طرح، جانبازان به طور کامل پوشش داده شده‌اند و در سال گذشته، زیر پوشش قرار دادن والدین آنها نیز آغاز شده است.
میر صادقی با اشاره به جانبازان سطح استان نیز گفت: 117 جانباز قطع و ضایعه نخاعی در استان داریم که از این تعداد، 98 قطع نخاعی زیر پوشش طرح پایش سلامت قرار گرفته‌اند و با ارائه این طرح توانستیم از 18 نفر از کسانی که زخم بستر داشتند را به پنج نفر برسانیم.
وی در بخش اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی نیز به بیش از 450 نفر زیرپوشش این طرح اشاره کرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: به طور کلی 56 پزشک متخصص و عمومی در این طرح شرکت و همکاری دارند.
چهارمین همایش منطقه دو کشوری آموزش پزشکان ناظر سلامت ایثارگران با حضور 127 پزشک با هدف آموزش در راستای امور درمان جانبازان اعصاب و روان، شیمیایی و قطع نخاعی در قالب کارگاهی دو روزه در رامسر در حال برگزاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد